Αυτό αναφέρει το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο πηγή που γνωρίζει το θέμα, τονίζοντας ότι παρότι η συμφωνία ύψους 1,2 δισ. ευρώ υπεγράφη το 2014, η νέα ελληνική κυβέρνηση φέρεται να θέλει τώρα μερίδιο στην κοινοπραξία.
Παράλληλα, σύμφωνα με Reuters, η Αθήνα θέλει επίσης να μειώσει σε επτά τον αριθμό των αεροδρομίων που περιλαμβάνονται στη συμφωνία.
Από την πλευρά της η Fraport σύμφωνα με το δημοσίευμα θα ήταν πρόθυμη να εξετάσει μια περιορισμένη κρατική συμμετοχή, αλλά μόνο αν οι όροι συμφωνηθούν απ' όλες τις πλευρές.
Αυτό δήλωσε η πηγή, που επικαλείται το πρακτορείο, προσθέτοντας πως ο επικεφαλής της Fraport , Στέφαν Σούλτε συναντήθηκε αυτή την εβδομάδα με Έλληνες αντιπροσώπους.
Η Fraport ανακοίνωσε πως είχε εποικοδομητικές συνομιλίες με αντιπροσώπους της ελληνικής κυβέρνησης για την πώληση, αλλά αρνήθηκε να κάνει γνωστές λεπτομέρειες.
Προηγουμένως είχε δηλώσει πως αναμένει ότι η συμφωνία θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015 ή στις αρχές του 2016, ενώ στο προηγούμενο χρονοδιάγραμμα προβλεπόταν να έχει ολοκληρωθεί κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015.