ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

17:37 - 06 Νοε 2017 | Πολιτική
Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης
Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξέδωσε τη Δευτέρα μία εγκύκλιο σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου, επ' ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.

Στην εγκύκλιο, διευκρινίζεται ότι στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής του δημοσίου, θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

Σημειώνεται ακόμα πως σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το υπουργείο ΨΗΠΤΕ θα επιβάλλει πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.