ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ηλεκτρονική ανταλλαγή εγγράφων στο Δημόσιο

15:21 - 13 Αυγ 2018 | Πολιτική
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ηλεκτρονική ανταλλαγή εγγράφων στο Δημόσιο
Δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα η προκήρυξη του ανοιχτού διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υλοποίηση του έργου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με Απομακρυσμένες Ψηφιακές Υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (Helpdesk)».

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 19,3 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση θα προέλθει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Το Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Ανταλλαγής εγγράφων μεταξύ των φορέων του Δημοσίου με προηγμένες ψηφιακές υπογραφές αποτελεί σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής έργο-σταθμό για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στη χώρα. Θα εγκατασταθεί σε υποδομή εθνικού cloud και προβλέπει αρχικά την παροχή 150.000 ψηφιακών υπογραφών με στόχο τη σταδιακή κάλυψη όλων των δικαιούχων υπαλλήλων.

Επίσης, θα αξιοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες και θα οδηγήσει σε βελτιστοποίηση, αυτοματοποίηση και σημαντική επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εργασιών. Τα έγγραφα θα διακινούνται με αξιοπιστία, διαφάνεια και ασφάλεια, ενώ ο εντοπισμός τους θα γίνεται με ταχύτητα, αποκλείοντας κάθε περίπτωση απώλειάς τους. Την ίδια στιγμή, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται ταχύτερα και ευκολότερα, κάτι που θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών του Δημοσίου.

Ήδη, το Υπουργείο ΨΗΠΤΕ, από το Γενάρη του 2018, έχει θέσει σε πλήρη παραγωγική λειτουργία το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων με προηγμένες ψηφιακές υπογραφές και για τα 600 στελέχη του.

Η ετήσια εξοικονόμηση από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του Κεντρικού Συστήματος εκτιμάται σε 380 εκατ. ευρώ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.