Το γάλα θα αρχίσει να πωλείται στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα, ενώ θα κοστίζει διπλάσια τιμή από τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής της Coca-Cola Βόρειας Αμερικής, Sandy Douglas, όπως ανέφερε σε συνέδριο της Morgan Stanley, πρόκειται για γάλα πολυτελείας. Ο ίδιος σημειώνει σε συνέντευξή του: ”Θα επενδύσουμε την επιχείρηση γάλακτος για κάποιο χρονικό διάστημα για να χτίσουμε το εμπορικό σήμα, επομένως δεν αναμένουμε βροχή χρημάτων στα ταμεία μας τα πρώτα χρόνια. Όπως όμως το Simply, η σειρά χυμών φρούτων της Coke, όταν το κάνεις καλά, έρχονται και τα έσοδα”.
Όπως αναφέρει ο Guardian, το Fairlife δεν θα περιέχει λακτόζη, αλλά θα έχει 50% περισσότερη πρωτεΐνη και ασβέστιο, και 30% λιγότερη ζάχαρη από τα συνήθη προϊόντα της αγοράς. To γάλα θα προέρχεται από ειδικές φάρμες, ενώ θα περνάει από ειδικό φιλτράρισμα.