ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα τρικ των σούπερ μάρκετ που σας κάνουν να ξοδεύετε περισσότερα

11:54 - 01 Δεκ 2014 | Trends
Τα τρικ των σούπερ μάρκετ που σας κάνουν να ξοδεύετε περισσότερα
Ακόμα και αν έχετε μαζί σας τη λίστα με τα απαραίτητα, η καταναλωτική μανία που γεννούν τα πολυκαταστήματα είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Κι αυτό γιατί κάθε σημείο, κάθε διάδρομος και κάθε ράφι των σούπερ μάρκετ είναι αποτέλεσμα μιας ολόκληρης επιστήμης που στόχο έχει να κάνει τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα.

Η στρατηγική τοποθέτηση των προϊόντων και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος στα σούπερ μάρκετ, είναι αρκετά για να πείσουν τους αγοραστές να ξεπεράσουν το budget των αγορών τους. Σύμφωνα με το Business Insider, τα τρικ των σούπερ μάρκετ είναι:

  • Το καροτσάκι σχεδιάστηκε το 1938 προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές, πιο εύκολα.

We'll start with the shopping cart. This 1938 invention was designed to let customers make larger purchases more easily

  • Στα σούπερ μάρκετ, τοποθετούνται τμήματα με φρεσκοψημένα προϊόντα κοντά στην είσοδο, ώστε ο καταναλωτής να βρεθεί μπροστά τους όταν το καρότσι του είναι ακόμη άδειο και έχει καλή διάθεση.

Most supermarkets put high margin departments like floral and fresh baked goods near the front door, so you encounter them when your cart is empty and your spirits are high.

  • Το ίδιο συμβαίνει και με τα λουλούδια, αφού η δελεαστική μυρωδιά ενεργοποιεί τους σιελογόνους αδένες, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες παρορμητικών αγορών.

Another reason to start with flowers and baked goods is the smell, which activates your salivary glands and makes you more likely to make impulse purchases. Likewise these pleasant departments put you in a good mood and make you more willing to spend

  • Παράλληλα, μεταξύ των διαδρόμων του καταστήματος, τοποθετούνται μπουφέδες με νέα προϊόντα, προκαλώντας το ενδιαφέρον του καταναλωτή, ώστε να ακαθυστερήσουν την αποχώρησή του από το χώρο. 

Sample stations and other displays slow you down while exposing you to new products.

  • Τα καταστήματα φροντίζουν να τοποθετούν τα γαλακτοκομικά και άλλα βασικά προϊόντα στο πίσω μέρος του χώρου, αναγκάζοντας τον καταναλωτή να διασχίσει ολόκληρο το κατάστημα για να τα βρει.

Supermarkets hide dairy products and other essentials on the back wall so that you have to go through the whole store to get to them.

  • Φυσικά, όταν ο καταναλωτής περπατά στο λαβύρινθο με τα ράφια, πηγαινοέρχεται σε όλους τους διαδρόμους του χωρίς να αποκλίνει.
  • Όποιο προϊόν θέλει να προωθήσει το κατάστημα, τοποθετείται στο ύψος των ματιών. Το ίδιο συμβαίνει και με τα πιο ακριβά προΪόντα. Επιπλέον, συνήθως τα αντικείμενα που το σούπερ μάρκετ θέλει να πουλήσει περισσότερο, βρίσκονται στο τέλος των ραφιών, ώστε ο καταναλωτής να προσπεράσει την ευρεία γκάμα των ραφιών. 

The items the store really wants you to buy are at eye level. In the cereal aisle, for instance, bulk cereal is placed at the bottom. Healthy cereal is placed at the top. Expensive brand name cereal goes right at eye level. Favored items are also placed at the end of aisles.

  • Φυσικά, υπάρχει και το κατάλληλο ύψος των ματιών των παιδιών, εκεί όπου τοποθετούνται παιχνίδια, γλυκά και οποιαδήποτε λιχουδιά θα μάγευε ένα παιδί. 

  • Φυσικά, τα χρώματα επηρεάζουν τους καταναλωτές. Γι' αυτό και οι περισσότερες επιχειρήσεις προτιμούν τα ζεστά χρώματα, όπως το κόκκινο, το πορτοκαλί και το κίτρινο, ενώ το μπλε και το πράσινο ωθούν τους αγοραστές να ξοδεύσουν περισσότερα χρήματα.
  • Η χωρητικότητα του καταστήματος παίζει καθοριστικό ρόλο, αφού στα πιο συνωστισμένα μέρη οι καταναλωτές ψωνίζουν λιγότερη ώρα και αγοράζουν λιγότερα.

  • Σύμφωνα με μελέτες, η αργή μουσική βοηθά τους καταναλωτές να παραμείνουν περισσότερη ώρα στο κατάστημα και να ξοδεύσουν περισσότερα χρήματα. Την ίδια στιγμή, η δυνατή μουσική κάνει τους αγοραστές να κινούνται γρήγορα στο κατάστημα χωρίς να επηρεάζει τις αγορές, ενώ η κλασική τους οδηγεί στα πιο ακριβά αντικείμενα.

  • Σημαντική θέση στα σούπερ μάρκετ είναι αυτή κοντά στο ταμείο. Εκεί συνήθως τοποθετούνται προϊόντα που απασχολούν τους καταναλωτές από την ουρά και τους βάζουν σε πειρασμό. 

The most profitable area of the store is the checkout line. This is where after a few minutes in line you'll succumb to the temptation of the candy rack and a magazine you've been leafing through.

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις 12:44 - 01 Δεκ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.