ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το Twitter δημιουργεί ψεύτικα tweets από αληθινούς χρήστες για να προμοτάρει νέα προϊόντα

00:23 - 25 Ιουλ 2013 | Τεχνολογία
Σε μια κακώς υπολογισμένη απόφαση μάρκετινγκ, το Twitter χρησιμοποίησε τους χρήστες του για να προωθήσει τη νέα του πλατφόρμα τηλεόρασης, ποστάροντας tweets που δεν έγραψαν οι χρήστες.

Ο διαφημιστικός λογαριασμός του Twitter, ανέβασε μια φωτογραφία με τους χρήστες Subhash Chander, William Mazeo, και Neil Gottlieb να πλέκουν το εγκώμιο μιας φανταστικής διαφήμισης για ένα προϊόν που λέγεται Barista Bar.

 

Τα ψεύτικα tweets όπως για παράδειγμα το «μακάρι να μπορούσα να φτιάξω ωραίους καφέδες όπως στη διαφήμιση του Barista Bar», έχουν διαγραφεί, αλλά όταν ανέβηκαν, διαβάστηκαν από περίπου 1.5 εκατομμύρια χρήστες που ακολουθούν το TwitterAds.

 

Ο λογαριασμός TwitterAds αναγνώρισε το λάθος του στέλνοντας απολογητικό μήνυμα στους λογαριασμούς των χρηστών που χρησιμοποίησε, μιλώντας για σύγχυση.

 

 Έτσι, παρόλο που η εταιρεία διόρθωσε το λάθος της, ερωτήματα κάνουν την εμφάνισή τους για την πολιτική του Twitterαπέναντι στα δικαιώματα των χρηστών του. 

Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.