ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Twitter: Με πλήρη πρόσβαση στα apps τους, περιμένει τους χρήστες... στη γωνία

16:16 - 27 Νοε 2014 | Τεχνολογία
Twitter: Με πλήρη πρόσβαση στα apps τους, περιμένει τους χρήστες... στη γωνία
Με πιο στοχευμένες διαφημίσεις σχεδιάζει να... βομβαρδίζει από το Δεκέμβριο τους χρήστες, αφού πρώτα εξασφαλίσει πρόσβαση στις εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιεί ο καθένας από αυτούς.

Η Twitter Inc. φιλοδοξεί να κάνει καλύτερες προτάσεις "κομμένες και ραμμένες" στα μέτρα κάθε χρήστη, είτε αυτές αφορούν στις προτάσεις "ποιον να ακολουθήσετε", είτε σε διαφημιστικό υλικό από τα προβεβλημένα tweet. Ο τρόπος για να το πετύχει αυτό έρχεται μέσα από μια πληροφορία που θα συλλέγει από τα smartphone των χρηστών, πιο συγκεκριμένα από εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιούν.

Πρακτικά, η η υπηρεσία θα συλλέγει εκ προοιμίου την λίστα των app που έχει εγκαταστήσει ο χρήστης στο τηλέφωνο ή την ταμπλέτα του, ανεξαρτήτως πλατφόρμας. Στη συνέχεια, από τη λίστα των app, θα σχηματίζεται ένα γράφημα των εφαρμογών κάθε χρήστη, το επονομαζόμενο "app graph". 

Η ίδια η ετιαρία, με ανακοίνωση στο Help Center της, εξηγεί: "Εάν γνωρίζουμε τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε, θα μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες προτάσεις για άλλους λογαριασμούς στο Twitter (Who to follow), να επιλέγουμε καλύτερα τα tweet, τους λογαριασμούς ή άλλο περιεχόμενο που προσθέτουμε στην κεντρική σελίδα σας (timeline) και να σας στέλνουμε σχετικό προβεβλημένο περιεχόμενο". Ωστόσο, σπεύδει να διευκρινίσει πως "Δεν συλλέγουμε τα δεδομένα των εφαρμογών"

Η επιλογή, που αφορά τους χρήστες των app του Twitter για iOS και Android, θα είναι ενεργοποιημένη όταν το app ανανεωθεί -κάτι που αναμένεται να συμβεί την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου 2014.

Πως να τη... γλυτώσετε

Οι χρήστες μπορούν να αποτρέψουν την συλλογή της λίστας των app, μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις, στις επιλογές "Other", αφαιρώντας την δεδομένη συναίνεσή τους στην επιλογή "Tailor Twitter based on my apps".

Όσοι χρήστες, τώρα, έχουν ήδη απαγορεύσει στην υπηρεσία να προσαρμόζει την υπηρεσία με βάση άλλες επιλογές, δεν θα χρειαστεί να το κάνουν, καθώς η απόφαση αυτή θεωρήθηκε ότι επεκτείνεται και στην νέα μέθοδο στοχευμένης διαφήμισης και περιεχομένου στο Twitter.

twitter1

Τελευταία τροποποίηση στις 16:41 - 27 Νοε 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.