ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποιες νέες εφαρμογές φέρνει ο "γάμος" IBM- Apple

01:02 - 22 Δεκ 2014 | Τεχνολογία
Ποιες νέες εφαρμογές φέρνει ο "γάμος" IBM- Apple
Οι εταιρείες Apple και ΙΒΜ παρουσίασαν το πρώτο δείγμα γραφής από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες που μπορούν να αναπτύξουν και να προσφέρουν στις επιχειρήσεις.

Πρόκειται για τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS, μια νέα κλάση εφαρμογών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις και για την υποστήριξη υπηρεσιών από το cloud. Κυρίως όμως, οι εφαρμογές αυτές φέρνουν ό,τι μπορεί να κάνει η ΙΒΜ στον τομέα Big Data & Analytics στους επιχειρηματίες με iPhone και iPad.

ΙΒΜ και Apple έχουν ήδη έτοιμες εφαρμογές για τράπεζες, λιανεμπόριο, ασφαλιστικές εταιρείες, χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες, κρατικούς οργανισμούς, αστυνομία και αεροπορικές εταιρείες. Μεταξύ των πελατών της IBM που ανακοίνωσαν την υποστήριξή τους για τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS περιλαμβάνονται οι Citi (μεγάλη αμερικανική τράπεζα), Air Canada (αερομεταφορέας), Sprint (τηλεπικοινωνίες) και Banorte (τράπεζα, Μεξικό).

  • Plan Flight/ Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών
    Διαχειρίζεται την κύρια πηγή εξόδων όλων των αερογραμμών - τα καύσιμα - επιτρέποντας στους πιλότους να εξετάζουν εκ των προτέρων τα προγράμματα πτήσεων, τα σχέδια πτήσεων και τις καταστάσεις πληρώματος, να αναφέρουν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τις πτήσεις στα πληρώματα εδάφους και να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις όσον αφορά την βελτιστοποίηση της προμήθειας καυσίμων (discretionary fuel).
  • Passenger+/ Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών
    Επιτρέπει στα πληρώματα πτήσης να προσφέρουν ένα απαράμιλλο επίπεδο εξατομικευμένων υπηρεσιών στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης – συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ειδικές προσφορές, αλλαγή κρατήσεων και αποσκευές.
  • Advise & Grow /Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές
    Παρέχει σε τραπεζικά στελέχη που επισκέπτονται μικρές επιχειρήσεις/πελάτες, ασφαλή εξουσιοδότηση για την πρόσβαση σε προφίλ πελατών καθώς και σε αναλύσεις του ανταγωνισμού, με στόχο την εξαγωγή επιχειρηματικής γνώσης μέσω εργαλείων ανάλυσης προκειμένου να υποβάλλουν εξατομικευμένες προτάσεις και για την ολοκλήρωση συναλλαγών με ασφάλεια.
  • Trusted Advice /Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές
    Επιτρέπει σε συμβούλους να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια πελατών καθώς και να αντλούν πληροφόρηση από ισχυρά εργαλεία ανάλυσης προβλέψεων -- όταν βρίσκονται στην κατοικία του πελάτη ή στην καφετέρια της γειτονιάς, αντί στο γραφείο τους - με πλήρη δυνατότητα ελέγχου των προτάσεων με εξελιγμένα εργαλεία μοντελοποίησης, μέχρι και την ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.
  • Retention /Ασφάλιστικός Τομέας
    Παρέχει στους ασφαλιστικούς πράκτορες δυνατότητες πρόσβασης στα προφίλ και το ιστορικό των πελατών, όπως στην βαθμολογία κινδύνου διατήρησης βάσει ανάλυσης καθώς και έξυπνων ειδοποιήσεων, υπενθυμίσεων και προτάσεων για τις επόμενες βέλτιστες κινήσεις καθώς και διευκόλυνσης βασικών συναλλαγών όπως η λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών και η είσπραξη ασφαλίστρων.
  • Case Advice /Δημόσια Διοίκηση
    Αντιμετωπίζει το πρόβλημα του φόρτου εργασίας και της υποστήριξης μεταξύ όσων εργάζονται σε υποθέσεις και λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις, ατομικά, ή ομαδικά, εν κινήσει. Η λύση αναπροσαρμόζει τις προτεραιότητες των υποθέσεων βασιζόμενη σε πληροφόρηση πραγματικού χρόνου βάσει ανάλυσης και εκτιμά τον κίνδυνο βάσει ανάλυσης προβλέψεων.
  • Incident Aware /Δημόσια Διοίκηση)
    Μετατρέπει το iPhone σε κρίσιμο πόρο πρόληψης του εγκλήματος, παρέχοντας στα αστυνομικά όργανα πρόσβαση πραγματικού χρόνου σε χάρτες και πηγές βίντεο από τις θέσεις συμβάντων, πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των θυμάτων, τον κίνδυνο κλιμάκωσης και το ιστορικό παραβατικότητας καθώς και βελτιωμένη δυνατότητα κλήσης ενισχύσεων και υποστηρικτικών υπηρεσιών.
  • Sales Assist /Λιανικές Πωλήσεις
    Επιτρέπει σε συνεργάτες να συνδέονται στα προφίλ πελατών, να παρουσιάζουν προτάσεις που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές και στις τρέχουσες επιλογές, να ελέγχουν τα αποθέματα, να εντοπίζουν είδη στο κατάστημα και να κανονίζουν την αποστολή ειδών που είναι διαθέσιμα εκτός καταστήματος.
  • Pick & Pack /Λιανικές Πωλήσεις
    Συνδυάζει τεχνολογία βελτιστοποίησης της εγγύτητας μεταξύ παραγγελιών και αποθεμάτων με τα back-end συστήματα για τη ριζική αλλαγή του τρόπου εκπλήρωσης των παραγγελιών.
  • Expert Tech /Τηλεπικοινωνίες
    Αξιοποιεί εγγενείς δυνατότητες του iOS, π.χ. FaceTime και GPS, για εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία, βελτιστοποίηση μιας διαδρομής, για να παράσχει ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, πιο αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, βελτιωμένη παραγωγικότητα, καθώς και μεγαλύτερη ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.