ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τελικά τα smartwatches κάνουν μόνο για ψυχαγωγία;

20:46 - 05 Απρ 2015 | Τεχνολογία
"Ναι μεν, αλλά" φαίνεται πως είναι η γνώμη των καταναλωτών αναφορικά με τα "έξυπνα ρολόγια", αφού μπορεί να προτιμώνται σε επίπεδο hi-tech αξεσουάρ, αλλά φαίνεται πως δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν ακόμα την εμπιστοσύνη τους για πιο... σοβαρή χρήση, όπως πχ. οι mobile συναλλαγές. 

Έρευνα της GfK, σε 5.000 κατόχους smartphone σε Κίνα, Γερμανία, Ν. Κορέα, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ, η συντριπτική πλειοψηφία αρκείται στην ψυχαγωγική χρήση ενός smartwatch, με μοναδική εξαίρεση τους Αμερικανούς, το 40% εκ των οποίων, δηλώνει θετικό στη χρήση του “έξυπνου” ρολογιού και για online συναλλαγές. Αντιθέτως, μόλις το 35% των καταναλωτών σε Κίνα, το 20% στη Γερμανία, το 28% στη Νότιο Κορέα και ο 27% στη Μεγάλη Βρετανία, εκδηλώνει το ενδιαφέρον να κάνει χρήση mobile payments μέσω ενός smartwatch. 

Η πλειοψηφία των καταναλωτών θεωρεί ότι τα “έξυπνα” ρολόγια αποτελούν χρήσιμες συσκευές, όσον αφορά τη σωματική άσκηση και τη μέτρηση δεδομένων που αφορούν την υγεία, ωστόσο, δεν εξετάζουν το ενδεχόμενο να τα αξιοποιήσουν για τις ανάγκες πληρωμών.

Η έρευνα, επικαλούμενη τις απαντήσεις των Βρετανών καταναλωτών, που συμμετείχαν στην έρευνα, εντοπίζει δύο βασικούς λόγους, οι οποίοι λειτουργούν ανασχετικά στη χρήση των “έξυπνων” ρολογιών, ως μέσου για mobile payments:

  1. Η ασφάλεια των συναλλαγών. Οι καταναλωτές φαίνεται πως δεν έχουν πειστεί ότι υπάρχει απόλυτη διασφάλιση των πληρωμών μέσω ενός “έξυπνου” ρολογιού.
  2. Ο χρόνος που απαιτείται για τέτοιου είδους συναλλαγές. Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αυτός ο τρόπος πληρωμών δεν είναι ακόμη τόσο διαδεδομένος, γεγονός που - όπως εκτιμούν - θα απαιτεί περισσότερο χρόνο για την ολοκλήρωση πληρωμών μέσω smartwatch.

Η GfK εκτιμά ότι το 2015 η παγκόσμια αγορά των wearable συσκευών θα τριπλασιαστεί σε σχέση με το 2014, με τον πήχη των πωλήσεων να μπαίνει στα 51,2 εκατ. τεμάχια από 17,6 εκατ. το περασμένο έτος. Σύμφωνα με την εταιρεία, αν και τη “μερίδα του λέοντος” των πωλήσεων του 2014 - το 77% - απέσπασαν οι συσκευές health & fitness trackers (HFT), με τα smartwatches να έπονται, το 2015 αυτή η εικόνα θα αναστραφεί.

Οι αναλυτές της εταιρείας εκτιμούν ότι οι πωλήσεις smartwatches θα ξεπεράσουν αυτές των HFT κατά το τρέχον έτος, καθώς διαπιστώνεται σύγκλιση των δύο υποκατηγοριών, η οποία ξεκίνησε το 2ο εξάμηνο του 2014 και αναμένεται να συνεχιστεί και να διευρυνθεί.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.