ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι Έλληνες είναι online...

18:42 - 07 Μαϊ 2015 | Τεχνολογία
Ολοένα και πιο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του Έλληνα, γίνεται το internet και σύμφωνα με στοιχεία έρευνας Web ID της Focus Bari, ο μέσος χρόνος που δαπανά online αγγίζει σε μέσο όρο τις δυόμισι ώρες ημερησίως.

Η έρευνα καταγράφει ανοδική πορεία όσον αφορά στο χρόνο που καταναλώνεται καθώς σήμερα η μέση διάρκεια χρήσης φτάνει τα 141 λεπτά, τη στιγμή που τρεις μήνες πριν ο χρόνος αυτός ήταν 135.

Πρωταθλητές στην online περιήγηση αναδεικνύονται οι άντρες με 146 λεπτά, κατά μέσο όρο, με τις γυναίκες να ακολουθούν με 135 λεπτά.
Ο μέσος όρος ημερήσιας χρήσης του Διαδικτύου αυξάνεται στις μικρότερες ηλικίες, καθώς οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών αφιερώνουν στο Διαδίκτυο 187 λεπτά και εκείνοι ηλικίας 13-17 ετών 143 λεπτά.

Αυξανόμενη βαίνει η χρήση του Διαδικτύου και από τις μεγαλύτερες ηλικίες: για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος παραμονής στο Internet διαμορφώνεται στα 105 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και στα 110 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.

Παράλληλα η έρευνα καταγράφει και άνοδο του ποσοστού των πολιτών που χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο με το ποσοστό να αγγίζει το 70,9%, έναντι 69,7% ένα τρίμηνο νωρίτερα.

Μάλιστα, το 62,2% των πολιτών από 60,4% το προηγούμενο τρίμηνο, συνδέονται σε καθημερινή βάση.

Ειδικά στις νεαρές ηλικίες, η χρήση εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ποσοστό 97,4% (το 90,8% καθημερινά), ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται σε 97,8% (το 94,9% καθημερινά).

Από τα στοιχεία προκύπτει ότι τα υψηλότερα ποσοστά διείσδυσης του Διαδικτύου φιλοξενεί, πλέον, η Θεσσαλονίκη με 78,5% (από 73,7% το τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2014). Ο νομός Αττικής ακολουθεί με ποσοστό 76,6%, και την υπόλοιπη Ελλάδα να βρίσκεται - κατά μέσο όρο - στο 62,7%.

Τα στοιχεία της Focus Bari, για το 1ο τρίμηνο του έτους, επιβεβαιώνουν και τη στροφή του Έλληνα στις φορητές συσκευές, ως μέσο για τη σύνδεση του στο Διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, οι συσκευές πρόσβασης, που χρησιμοποιούνται, πλέον, για την περιήγηση στο Internet είναι ο φορητός υπολογιστής με ποσοστό 42,2% (από 43,3% έναν χρόνο νωρίτερα), το κινητό τηλέφωνο με 35,3% από 27,4% το Μάρτιο του 2014, ο σταθερός υπολογιστής με 29,8% από 33,3% το 2014. Ακολουθούν το tablet με 12,8% από 7,7% το Μάρτιο του 2014, ενώ ένα πολύ μικρό ποσοστό, το 0,9%, από 0,7%, συνδέεται μέσω μιας συσκευής smart tv.

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Facebook είναι το δίκτυο με τους περισσότερους χρήστες στην Ελλάδα, καθώς το ποσοστό όσων διαθέτουν λογαριασμό στη δημοφιλή ιστοσελίδα ανέρχεται, για το 1ο τρίμηνο του 2015, σε 50,9% (από 48,3% το τελευταίο τρίμηνο του 2014).

Συνολικά, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου δίνουν ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού περισσότεροι από ένας στους δύο, ποσοστό 55,2%, κάνει πλέον χρήση των social media. Ειδικά σε ό,τι αφορά την ηλικιακή ομάδα των 18-44, η χρήση αυξάνεται στο 68,6%.

Μετά από το Facebook, δεύτερο στις προτιμήσεις των Ελλήνων έρχεται το google+ με 11,8% (από 9,2% ένα τρίμηνο νωρίτερα), ακολουθεί το Youtube με 11,5% (από 8,7%), με το Twitter να έπεται με 8,3% (έναντι 7,5%) και το Instagram να ακολουθεί με 8,1%. Ο δε μέσος χρόνος παραμονής στα social media είναι 82,2% την ημέρα (έναντι 77,9 λεπτών το τελευταίο τρίμηνο του 2014).

Τελευταία τροποποίηση στις 20:43 - 07 Μαϊ 2015
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.