• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Οι λόγοι που οι καταναλωτές φοβούνται τις online αγορές

15:33 - 25 Απρ 2017 | Τεχνολογία
Οι φόβοι ότι τα προσωπικά δεδομένα τους δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν σωστά, είναι ο βασικός λόγος που το 49% των χρηστών του Διαδικτύου δεν πραγματοποιεί online αγορές και συναλλαγές. Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει τελευταία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Ipsos και το Centre for International Governance Innovation (CIGI), σε συνεργασία με το United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD) και την Internet Society

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μία περίοδο, που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις παραβίασης δεδομένων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που επιτείνει την ανησυχία, με τους συγγραφείς της έρευνας να σημειώσουν ότι η έλλειψη εμπιστοσύνης που παρατηρείται έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας.

 

Η έρευνα, με τίτλο 2017 CIGI-Ipsos Global Survey on Internet Security & Trust, δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου της UNCTAD, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στη Γενεύη και δείχνει ότι μεταξύ αυτών που ανησυχούν για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους, οι βασικοί λόγοι ανησυχίας είναι οι κυβερνοεγκληματίες (82%), οι εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών (74%) και οι κυβερνήσεις (65%).

 

Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι πιο πιθανό να κρατήσει μακριά από online αγορές τους καταναλωτές στη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική, μία ένδειξη ότι τα πιθανά οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν κατανέμονται με τον ίδιο τρόπο παγκοσμίως.

 

Επίσης, η έρευνα, που δημοσιεύει το sepe.gr έδειξε και άλλες γεωγραφικές διαφορές. Για παράδειγμα, στην Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία, πάνω από το 86% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει συναλλαγές με τη χρήση του κινητού του μέσα στην επόμενη χρονιά, όταν το αντίστοιχο ποσοστό είναι κάτω από 30% στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιαπωνία.

 

Επίσης, το 55% δήλωσε ότι προτιμά να αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες από τη χώρα του.

 

Στην έρευνα συμμετείχαν 24.225 χρήστες Διαδικτύου από 24 χώρες, ενώ τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν στο διάστημα μεταξύ 23 Δεκεμβρίου 2016 και 21 Μαρτίου 2017.
 
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman