ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Google:Καταργεί την πολιτική "First Click Free" στο συνδρομητικό ειδησεογραφικό περιεχόμενο

16:35 - 02 Οκτ 2017 | Τεχνολογία
Google:Καταργεί την πολιτική "First Click Free" στο συνδρομητικό ειδησεογραφικό περιεχόμενο
Την κατάργηση της πολιτικής της First Click Free για τα Google News και την στήριξή της στους εκδότες ώστε να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους, ανακοίνωσε η Google.

Η πολιτική αυτή απαιτούσε από τους εκδότες να παρέχουν τουλάχιστον τρία ελεύθερα άρθρα την ημέρα μέσω της αναζήτησης Google και των Eιδήσεων Google, πριν να ζητηθεί από τους χρήστες να γίνουν  συνδρομητές.

Όπως αναφέρει η Google στην ανακοίνωσή της, αρχικά η πολιτική First Click Free θα αντικατασταθεί από την υπηρεσία Flexible Sampling με την οποία οι εκδότες θα είναι σε θέση να καθορίσουν ποιο επίπεδο ελεύθερης δειγματοληψίας λειτουργεί καλύτερα για αυτούς.

Μακροπρόθεσμα, η Google θα δημιουργήσει μία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τους εκδότες να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.