ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook επηρεάζουν ψυχολογικά τους καταναλωτές

09:10 - 22 Νοε 2017 | Τεχνολογία
Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook επηρεάζουν ψυχολογικά τους καταναλωτές
Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook, δηλαδή αυτές που χρησιμοποιούν το ψυχολογικό προφίλ ενός χρήστη και όχι απλώς τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά, όπως η ηλικία ή το φύλο, αυξάνουν αισθητά την πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ σε αυτές και να αγοράσουν προϊόντα.

Ειδικότερα έχει παρατηρηθεί αύξηση κατά 40% των κλικ και αύξηση των αγορών κατά 50%, όταν οι διαφημίσεις ήταν προσαρμοσμένες στο ψυχολογικό προφίλ του χρήστη. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να επηρεάσουν τις μικρές αγορές ή ακόμα και εθνικές εκλογές.

Για παράδειγμα μια διαφήμιση για παπούτσια που θα εμφανιστεί στο Facebook ενός εξωστρεφή χρήστη είναι πολύ πιθανό να δείχνει το προϊόν να διαφημίζεται σε ένα κόνσεπτ  με πολλούς ανθρώπους που τρέχουν, ενώ αντίθετα το ίδιο προϊόν στο Facebook ενός εσωστρεφή χρήστη είναι πιθανό να διαφημίζεται με κάποιο διαφημιστικό σποτ που θα δείχνει κάποιον να τρέχει μόνος του.

Η ψυχολογική στόχευση μέσω διαφημίσεων δεν είναι πάντα κάτι αρνητικό. Οι εταιρείες που βοηθούν τους ανθρώπους να εξοικονομήσουν χρήματα ή να συμμετάσχουν σε πιο υγιεινούς τρόπους ζωής θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τη γνώση και τις πληροφορίες των χρηστών για να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.