Έτσι, από εδώ και στο εξής θα εμφανίζονται περισσότερες αναρτήσεις φίλων και συγγενών και λιγότερα posts από επιχειρήσεις, γνωστές μάρκες και μέσα ενημέρωσης.
Η Facebook εκτιμά ότι η αλλαγή αυτή θα κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο μέσο.
Όπως μετέδωσε το Bloomberg, σε post του χθες, ο CEO Mαρκ Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι η ανατροφοδότηση από την κοινότητα των social media έδειξε ότι το περιεχόμενο στη ροή ειδήσεων «αφήνει απ’ έξω τις προσωπικές στιγμές που μας οδηγούν να συνδεθούμε ο ένας με τον άλλον».
Ο στόχος είναι το Facebook να βοηθήσει τους 2 δισ. μηνιαίους χρήστες του, να βρουν περιεχόμενο που θα φέρει μεγαλύτερο νόημα στην κοινωνική αλληλεπίδραση, ανέφερε ο κ. Ζούκερμπεργκ.
«Με τις αλλαγές αυτές, περιμένω ότι οι άνθρωποι θα περνούν λιγότερο χρόνο στο Facebook» σημείωσε.
«Αλλά επίσης περιμένω ότι αυτός ο χρόνος, θα έχει μεγαλύτερη αξία. Και αν κάνουμε το σωστό, πιστεύω ότι θα είναι καλό για την κοινότητα (του Facebook) και τις επιχειρήσεις μακροπρόθεσμα επίσης» κατέληξε.