ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι πωλήσεις wearables θα αυξηθούν κατά 15,1% το 2018

19:28 - 21 Μαρ 2018 | Τεχνολογία
Οι πωλήσεις wearables θα αυξηθούν κατά 15,1% το 2018
Τα χαρακτηριστικά μιας αγοράς, που αναπτύσσεται με σταθερούς - αν και όχι εντυπωσιακούς - ρυθμούς ανόδου αποκτά σταδιακά αυτή των wearables. Οι πωλήσεις wearable συσκευών αναμένεται να αυξηθούν, σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά 15,1% το 2018 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, που μεταφράζεται συνολικά σε 132,9 εκατομμύρια μονάδες. Η συνολική αγορά αναμένεται να εμφανίσει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 13,4% κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, με αποκορύφωμα τα 219,4 εκατομμύρια μονάδες, που εκτιμάται ότι θα διατεθούν, διεθνώς, το 2022.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, που περιλαμβάνονται στο Worldwide Quarterly Wearable Tracker της International Data Corporation (IDC), η κατηγορία των smartwatches θα είναι από τους πιο δυναμικούς κλάδους, παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, σχεδόν δύο στις πέντε wearable συσκευές, που θα πωληθούν το 2022, θα είναι smartwatches.

“Οι καταναλωτές αρχίζουν τελικά να κατανοούν και να απαιτούν τη χρησιμότητα ενός smartwatch”, τονίζει η IDC. Προσθέτει δε πως, αν και προς το παρόν, η χρήση των smartwatches στη διάρκεια της άσκησης είναι η πιο δημοφιλής, σταδιακά οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και η ανταλλαγή μηνυμάτων θα αρχίσουν να κερδίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

“Έξυπνα” βραχιόλια
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τους αναλυτές, η ζήτηση για wristbands και basic wearable ρολόγια θα συνεχίσει να είναι σταθερή, με τη δημοτικότητά τους να στηρίζεται, κυρίως, στην απλότητα της χρήσης και στις χαμηλές τιμές τους. Ως αποτέλεσμα, άλλες προϊοντικές κατηγορίες των wearables, όπως ακουστικά και “έξυπνα” ρούχα, θα περιοριστούν σε μειοψηφικά μερίδια αγοράς, αν και η δυναμική τους θα συνεχίσει να αυξάνεται στη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών. 

Οι κατασκευαστές
Η IDC εκτιμά ότι πάνω από το ήμισυ όλων των smartwatches, που διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά το 2017, είχαν ως κατασκευαστή την Apple. Προβλέπει δε ότι η εταιρεία θα διατηρήσει το προβάδισμά της σε αυτήν την κατηγορία. Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, τα ανταγωνιστικά προϊόντα των Fitbit, Garmin, αλλά και όλοι οι κατασκευαστές “Wear OS” προϊόντων (πρώην Android Wear) θα συνεχίσουν να ενισχύουν την παρουσία τους διεθνώς.

Υποκατηγορίες
Συνολικά, η IDC προβλέπει ότι τα smartwatches θα έχουν τη μεγαλύτερη μέση τιμή πώλησης από όλα τα προϊόντα της αγοράς των wearables. Ως εκ τούτου, θα αποτελούν τουλάχιστον τα δύο τρίτα της συνολικής αξίας της αγοράς των wearable συσκευών.

Περαιτέρω, οι αναλυτές σχολιάζουν ότι μια αναπτυσσόμενη υποκατηγορία των smartwatches θα είναι αυτή των προϊόντων για παιδιά. Οι έξυπνες λιανικές πωλήσεις αναμένεται, επίσης, να έχουν την υψηλότερη μέση τιμή πώλησης και προβλέπεται ότι θα αντιπροσωπεύουν πάνω από τα δύο τρίτα της αξίας δολαρίων της αγοράς.

Πηγή: ΣΕΠΕ

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.