• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Μειώνεται η ψαλίδα του ανταγωνισμού μεταξύ Apple Music και Spotify

09:54 - 12 Απρ 2018 | Τεχνολογία
Εκτοξεύθηκε ο αριθμός των συνδρομητών της μουσικής υπηρεσίας Apple Music τον Σεπτέμβριο.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Apple, ο αριθμός των συνδρομητών ανήλθε στα 48 εκατ. Από αυτούς περίπου 40 εκατ. χρησιμοποιούν επί πληρωμή τη μουσική υπηρεσία, ενώ 8 εκατ. χρησιμοποιούν το δοκιμαστικό πακέτο.

Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται να δίνει ολοένα και περισσότερη σημασία στις μουσικές υπηρεσίες καθώς οι πωλήσεις του iPhone, που αποτελεί το κύριο προϊόν της εταιρίας, έχουν επιβραδυνθεί σημαντικά. Έτσι στόχος της Apple μέσω των υπηρεσιών του Apple Music είναι να μειώσει την ψαλίδα του ανταγωνισμού με το Spotify.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το τελευταίο τρίμηνο, η επιχειρηματική δραστηριότητα των υπηρεσιών της Apple αυξήθηκε κατά 18% στα 8,4 δισ. δολάρια, υστερώντας ελαφρώς έναντι των προσδοκιών των επενδυτών.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman