ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Προ των πυλών οι μάσκες προσώπου με… τεχνητή νοημοσύνη

09:00 - 04 Ιαν 2019 | Τεχνολογία
Προ των πυλών οι μάσκες προσώπου με… τεχνητή νοημοσύνη
Την περασμένη χρονιά η Neutrogena σύστησε στην αγορά ένα εξάρτημα για iPhone - το Skin360 - το οποίο σαρώνει τα πρόσωπα των χρηστών για να αξιολογήσει την κατάσταση του δέρματός τους και τα επίπεδα ενυδάτωσής του. Φέτος, η εταιρεία πάει ένα βήμα παραπέρα, κατασκευάζοντας μια νέα συσκευή που δημιουργεί μάσκες προσώπου προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε χρήστη, μέσω μιας εφαρμογής iOS που ονομάζεται MaskiD.

Το Skin360 δεν είναι απαραίτητο για τη χρήση της νέας εφαρμογής, αν και η Neutrogena υποστηρίζει ότι αυτό δίνει μια πιο ακριβή εκτίμηση των αναγκών του δέρματος του χρήστη χρηστών. Ουσιαστικά, η εφαρμογή χρησιμοποιεί την κάμερα TrueDepth -που βρίσκεται στα iPhone X, XS και XR- για να τραβήξει μια τρισδιάστατη εικόνα του προσώπου του χρήστη, ώστε η μάσκα να προσαρμόζεται ακριβώς σε αυτό. Οι σχισμές των ματιών, όπως και το άνοιγμα του στόματος, εκτυπώνονται «στα μέτρα» του κάθε προσώπου.

Αρχικά, σύμφωνα με το The Verge, η εταιρεία θα προσφέρει πέντε βασικά συστατικά: βιταμίνη C, υαλουρονικό οξύ, νιασιναμίδη, feverfew και Ν-ακετυλογλυκοζαμίνη. Κάθε μάσκα έχει έξι ζώνες: το μέτωπο, την περιοχή των ματιών, τα μάγουλα, τη μύτη, το πηγούνι και τις γραμμές από το πηγούνι μέχρι το μάγουλο. Τα συστατικά σε κάθε περιοχή μπορούν να επιλεγούν με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη.

Για παράδειγμα, εάν τα μάγουλά σας είναι ιδιαίτερα θαμπά, μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε βιταμίνη C σε αυτήν την περιοχή. Οι μάσκες για την ώρα είναι έγχρωμες, ώστε να είναι εμφανείς οι διαφορετικές ζώνες, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει πριν την ευρεία κυκλοφορίας τους στην αγορά.

Οι χρήστες που διαθέτουν το Skin360 μπορούν επίσης να παρακολουθούν ηλεκτρονικά τα επίπεδα ενυδάτωσής τους και τις ρυτίδες τους, για να δουν αν η μάσκα βελτιώνει την κατάσταση. Η Neutrogena δεν ανακοίνωσε ακόμα την τιμή των νέων μασκών ομορφιάς, αλλά προανήγγειλε ότι θα κυκλοφορήσουν προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σταδιακά, η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει τις όποιες αλλαγές συμβαίνουν στο δέρμα του χρήστη και να κάνει συστάσεις βάσει της κατάστασής του, σύμφωνα με τον Michael Southall, διευθυντή έρευνας και παγκόσμιο επικεφαλής της τεχνολογίας ομορφιάς της Neutrogena.

Αλλά για να γίνει αυτό, η Neutrogena θα χρειαστεί πολλά δεδομένα χρηστών, τα οποία συσσωρεύονται σιγά-σιγάμέσω εφαρμογών όπως το Skin360 και το MaskiD. Εξάλλου η εταιρεία σημειώνει ότι κρυπτογραφεί τα δεδομένα και τις φωτογραφίες των χρηστών, αξιοποιώντας τα για τη βελτίωση των προϊόντων της.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.