ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πέντε τρόποι να προσελκύσετε τη «γενιά Ζ» στο site σας

09:00 - 08 Ιαν 2019 | Τεχνολογία
Πέντε τρόποι να προσελκύσετε τη «γενιά Ζ» στο site σας
Οι «millennials» έχουν ήδη… παλιώσει. Το διαδίκτυο και το καταναλωτικό κοινό κατακλύζει μια γενιά εξίσου δηµοφιλής, την οποία οι ειδικοί έχουν «βαφτίσει» Generation Z (Gen Z) ή γενιά Ζ. Αυτή τη γενιά πλέον καλούνται να προσελκύσουν οι ιστότοποι εταιρειών, καταστημάτων, ΜΜΕ κ.ο.κ.

Η γενιά Ζ αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τους millennials και να αποτελέσει το 32% ενός παγκόσμιου πληθυσμού 7,7 δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με το Bloomberg. Αυτή η ισχυρή ομάδα καταναλωτών γεννήθηκε σε έναν ψηφιακό κόσμο, με αρκετούς ειδικούς να ισχυρίζονται ότι έχει διάρκεια προσοχής 8 δευτερολέπτων.

Μπορεί να νομίζετε ότι για να προσεγγίσετε τους νεότερους καταναλωτές, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτή την αστραπιαία ταχύτητα, ωστόσο στην πραγματικότητα ισχύει το αντίστροφο. Τα μέλη της γενιάς Z, αλλά και οι millennials συνεχώς «βομβαρδίζονται» με ερεθίσματα. Ως αποτέλεσμα, έχουν… εξειδικευτεί στο να αντιλαμβάνονται πότε ένας δικτυακός τόπος προσφέρει μια εμπειρία που αξίζει τον χρόνο τους.

Τα μέλη της Gen Z λαμβάνουν στιγμιαία την απόφαση να αγοράσουν κάτι. Η παλιομοδίτικη, υπερβολική διαφήμιση τους απωθεί. Ψάχνουν για πληροφορίες και λόγο να παραμείνουν στον ιστότοπό σας.

Για να προσελκύσετε λοιπόν αυτούς τους πελάτες «νέας γενιάς», θα πρέπει να επανεξετάσετε τα εξής 5 σημεία:

1. Σταματήστε να σκέφτεστε τον ιστότοπό σας ως συνδεδεμένο σε μια μόνο επιφάνεια εργασίας.

Η γενιά Ζ γεννήθηκε σε μια κουλτούρα στην οποία τα κινητά τηλέφωνα είναι ο κύριος τρόπος επικοινωνίας τους. Οι millennials είναι συχνοί χρήστες κινητών συσκευών και αναμένουν μια γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών εν κινήσει.

Σαν target group, οι χρήστες πολλαπλών συσκευών ξεπερνούν σε αριθμό τους χρήστες μόνο κινητών συσκευών ή μόνο desktop. Ως αποτέλεσμα, πρέπει να λάβετε υπόψιν την εμπειρία της οθόνης σας και στις δύο εκδοχές και να αποφύγετε τα περίπλοκα στοιχεία που ξοδεύουν  χρόνο, μπερδεύουν τον καταναλωτή, αλλά προσφέρουν λίγη ή καθόλου αξία.

2. Αποφύγετε την αυτόματη αναπαραγωγή.

Millennials και Gen Z αγαπούν το YouTube. Οι Millennials κυρίως προτιμούν να παρακολουθούν το YouTube παρά την παραδοσιακή τηλεόραση. Και προτιμούν να έχουν τον έλεγχο όσον αφορά την εμπειρία βίντεο και ήχου, επομένως τα βίντεο ή η μουσική με αυτόματη αναπαραγωγή απλά τους ενοχλούν.

Συνήθως επιλέγουν να περνούν σύντομο χρονικό διάστημα σε έναν ιστότοπο πριν να κρίνουν αν τους αφορά το περιεχόμενο. Εάν η αυτόματη αναπαραγωγή σας επιβραδύνει τη φόρτωση της σελίδας, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα χάσουν τον ενθουσιασμό τους.

Χρησιμοποιήστε ενδιαφέροντα βίντεο και ξεκινήσετε το με τον ήχο σε σίγαση. Αυτό δίνει στους πελάτες σας τον έλεγχο και τους βοηθά να παραμείνουν για περισσότερο χρόνο στο site σας.

3. Να είστε δημιουργικοί αλλά και έξυπνοι.

Οι πελάτες «νέας γενιάς» έχουν πιο εξελιγμένη τεχνολογική αντίληψη, οπότε βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας ταιριάζει με το επίπεδο εμπειρίας τους. Εκτίθενται καθημερινά σε μια τεράστια ποσότητα ερεθισμάτων μέσω των τηλεφώνων τους, οπότε ο σχεδιασμός σας πρέπει να είναι πολύχρωμος, μοναδικός και να τραβά την προσοχή.

Αποφύγετε ωστόσο τα συνηθισμένα λάθη, όπως η προσθήκη πολλών γραμματοσειρών, που κάνουν το site να δείχνει υπερβολικό.

4. Προσοχή στο JavaScript.

Επεξεργαστείτε τη χρήση του JavaScript ώστε να μην επιβραδύνεται η φόρτωση της σελίδας σε βαθμό να χάνετε επισκέψεις - ή να καταλήγετε με ενοχλημένους χρήστες κινητών συσκευών.

5. Μην ξεχνάτε τα βασικά.

Οι πελάτες της γενιάς Z, δεν διαφέρουν από τις προηγούμενες γενιές στις βασικές τους ανάγκες.

Σύμφωνα με έρευνα που της NRF-IBM, το 49% των πελατών της Generation Z δήλωσε ότι η δυνατότητα να εντοπίσουν γρήγορα το σωστό προϊόν ήταν το πιο σημαντικό για αυτούς όταν ψωνίζουν.

Την ίδια στιγμή το 68% δήλωσε ότι η ευρεία γκάμα προϊόντων είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή του καταστήματος και το 55% θα ήθελε τη δυνατότητα να σχεδιάζει εξατομικευμένα προϊόντα που δεν ανήκουν σε κανέναν άλλο.

Επομένως η καλή πλοήγηση, οι πολλές αγοραστικές επιλογές και η εξατομίκευση του προϊόντος -όπου αυτό είναι δυνατόν- είναι τα σημεία κλειδιά για να «κλείσετε» μια πώληση με τις νέες αυτές γενιές.

Τελευταία τροποποίηση στις 03:30 - 08 Ιαν 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.