ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Google ενισχύει την προβολή των ανταγωνιστών της στην Ευρώπη

17:50 - 20 Μαρ 2019 | Τεχνολογία
Σε κινήσεις για μεγαλύτερη προβολή των ανταγωνιστών της στην Ευρώπη, προχωρά η Google, με αφορμή το νέο πρόστιμο ύψους 1,49 δισ. ευρώ που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. για τον αποκλεισμό των ανταγωνιστών της σε online διαφημίσεις μέσω μηχανών αναζήτησης.

Όπως αναφέρει ο Senior Vice President της Google, Κεντ Γουόκερ, «ανέκαθεν πιστεύαμε ότι οι υγιείς, ακμάζουσες αγορές είναι προς το συμφέρον όλων. Έχουμε ήδη υλοποιήσει ένα ευρύ φάσμα αλλαγών στα προϊόντα μας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στους προβληματισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Τους προσεχείς μήνες θα κάνουμε περαιτέρω επικαιροποιήσεις προκειμένου να δώσουμε μεγαλύτερη προβολή στους ανταγωνιστές, στην Ευρώπη».

 

Η Google παραπέμπει και σε παλαιότερη δήλωση του κ. Γουόκερ σχετικά με τις προσπάθειες της εταιρείας να δώσει μεγαλύτερη προβολή στους ανταγωνιστές στην Ευρώπη:

 

«Για σχεδόν μια δεκαετία, έχουμε συζητήσει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν ορισμένα από τα προϊόντα μας. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, συμφωνήσαμε για ένα πράγμα ότι οι υγιείς, ακμάζουσες αγορές είναι προς το συμφέρον όλων.

 

Ένα βασικό χαρακτηριστικό των ανοιχτών και ανταγωνιστικών αγορών και των προϊόντων της Google είναι συνεχής αλλαγή. Κάθε χρόνο, κάνουμε χιλιάδες αλλαγές στα προϊόντα μας, προωθούμενα από την ανατροφοδότηση των συνεργατών και των χρηστών μας. Τα τελευταία χρόνια, πραγματοποιήσαμε επίσης αλλαγές στις Αγορές Google. στις άδειες των εφαρμογών μας για κινητά. και στο AdSense για Αναζήτηση σε άμεση απάντηση σε επίσημες ανησυχίες που έθιξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 

Από τότε, ακούσαμε προσεκτικά τα σχόλια που λάβαμε, τόσο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσο και από άλλους. Ως αποτέλεσμα, μέσα στους επόμενους μήνες, θα κάνουμε περαιτέρω ενημερώσεις για τα προϊόντα μας στην Ευρώπη.

 

Από το 2017, όταν προσαρμόσαμε το Google Shopping για να συμμορφωθούμε με την εντολή της Επιτροπής, πραγματοποιήσαμε αρκετές αλλαγές. Πρόσφατα, ξεκινήσαμε να δοκιμάζουμε μια νέα μορφή που παρέχει άμεσες συνδέσεις με ιστότοπους σύγκρισης αγορών, παράλληλα με συγκεκριμένες προσφορές προϊόντων από τους εμπόρους.

 

Στα τηλέφωνα Android, μπορείτε πάντα να εγκαταστήσετε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης ή πρόγραμμα περιήγησης που θέλετε, ανεξάρτητα από το τι ήρθε προεγκατεστημένο στο τηλέφωνο όταν το αγοράσατε. Στην πραγματικότητα, ένας τυπικός χρήστης τηλεφώνου Android θα εγκαταστήσει συνήθως περίπου 50 επιπλέον εφαρμογές στο τηλέφωνό τους.

 

Μετά την απόφαση της Επιτροπής του Ιουλίου 2018, αλλάξαμε το μοντέλο αδειοδότησης για τις εφαρμογές Google που δημιουργήσαμε για χρήση σε τηλέφωνα Android, δημιουργώντας νέες, ξεχωριστές άδειες χρήσης για το Google Play, το πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome και για την Αναζήτηση Google. Με αυτόν τον τρόπο διατηρήσαμε την ελευθερία των κατασκευαστών τηλεφώνων να εγκαθιστούν οποιαδήποτε εναλλακτική εφαρμογή μαζί με μια εφαρμογή Google.

 

Τώρα θα κάνουμε επίσης περισσότερα για να βεβαιωθούμε ότι οι ιδιοκτήτες κινητών τηλεφώνων Android γνωρίζουν την ευρεία επιλογή προγραμμάτων περιήγησης και μηχανών αναζήτησης που είναι διαθέσιμες για λήψη στα τηλέφωνά τους.

 

Πάντα προσπαθήσαμε να δώσουμε στους ανθρώπους τις καλύτερες και ταχύτερες απαντήσεις είτε απευθείας από την Google, είτε από το ευρύ φάσμα εξειδικευμένων ιστότοπων και παρόχων εφαρμογών που υπάρχουν εκεί σήμερα. Αυτές οι τελευταίες αλλαγές καταδεικνύουν τη συνεχή μας δέσμευση να λειτουργούμε με ανοιχτό τρόπο και με αρχές».

Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.