ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Instagram: Δοκιμάζει δραστικές αλλαγές για να μοιάζει περισσότερο στο TikTok

15:04 - 06 Ιουλ 2021 | Τεχνολογία
Instagram: Δοκιμάζει δραστικές αλλαγές για να μοιάζει περισσότερο στο TikTok
Ο επικεφαλής του Instagram ανακοίνωσε την σχεδιάζει να δείχνει στους χρήστες, προτεινόμενα βίντεο πλήρους οθόνης.

«Θα πειραματιστούμε με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το βίντεο ευρύτερα - πλήρης οθόνη, συναρπαστικό, διασκεδαστικό, βίντεο με προτεραιότητα για κινητά», δήλωσε ο Adam Mosseri και άφησε να εννοηθεί πως τους επόμενους μήνες θα γίνουν πολλές δοκιμές.

Συγκεκριμένα, ο Mosseri είπε ότι το Instagram έχει σχέδια να εμφανίζει στους χρήστες βίντεο πλήρους οθόνης στις ροές τους. Αυτό περιλαμβάνει βίντεο που προτείνει στους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων αυτών από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν ήδη. 

Οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν τα πειράματα του Instagram με αυτές τις αλλαγές τους επόμενους μήνες, είπε.

"Δεν είμαστε πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών ή μια εφαρμογή κοινής χρήσης τετράγωνων φωτογραφιών", δήλωσε ο Mosseri.

Αυτό αντιπροσωπεύει μια δραστική αλλαγή για το Instagram, η οποία μέχρι τώρα ήταν κυρίως μια εφαρμογή όπου οι χρήστες μπορούσαν να δουν εικόνες τετράγωνου μεγέθους από τους φίλους τους και τους λογαριασμούς που ακολουθούν. Η αλλαγή στην παρουσίαση περιεχομένου θα ευθυγραμμίσει το Instagram σε έναν πιο άμεσο ανταγωνισμό με το κινεζικό TikTok, τη νέα επιτυχημένη εφαρμογή στην αγορά κοινωνικών εφαρμογών.

Ο Mosseri τόνισε συγκεκριμένα πως το TikTok καθώς και το YouTube, το οποίο ανήκει στην Google, είναι σοβαροί ανταγωνιστές και υπαίτιοι για αυτές τις αλλαγές.

«Ας είμαστε ειλικρινείς, υπάρχει πολύ σοβαρός ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή», είπε. "Το TikTok είναι τεράστιο, το YouTube είναι ακόμη μεγαλύτερο, και υπάρχουν και πολλές άλλες νέες εφαρμογές."

Ήδη, το Instagram έχει καταστήσει τον ανταγωνισμό με το TikTok ως προτεραιότητα ξεκινώντας τα Reels τον Αύγουστο του 2020. Το Reels είναι μια λειτουργία βίντεο μικρής μορφής που επιτρέπει στους χρήστες του Instagram να δημιουργούν περιεχόμενο με επικάλυψη ήχου και με φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας, όπως μπορούν ήδη στο TikTok.

«Οι άνθρωποι θέλουν να διασκεδάσουν στο Instagram, υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πολλά που μπορούμε να κάνουμε», είπε ο Mosseri. «Πρέπει να το αποδεχτούμε αυτό, και αυτό σημαίνει να αλλάξουμε».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.