ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς το metaverse «κέρδισε» τα φετινά Χριστούγεννα

09:08 - 29 Δεκ 2021 | Τεχνολογία
Πώς το metaverse «κέρδισε» τα φετινά Χριστούγεννα
Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook, ήταν η... νικήτρια των φετινών Χριστουγέννων, καθώς είχε την πιο δημοφιλή εφαρμογή στο App Store ανήμερα της μεγάλης γιορτής: την εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας Oculus που κατεβάζουν οι χρήστες για να διαχειριστούν το VR headset της, αποδεικνύοντας ότι ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή τεχνολογικά δώρα κατά τη διάρκεια των εορτών.

Μπορεί οι κατατάξεις του App Store να μην είναι τέλειες, αλλά προσφέρουν μια καλή εικόνα του πόσο δημοφιλής είναι μια συγκεκριμένη εφαρμογή σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Είναι επίσης μια καλή ένδειξη των τάσεων της τεχνολογίας κάθε Χριστούγεννα, καθώς οι άνθρωποι ενεργοποιούν όλα τα νέα τους gadgets.

Στην περίπτωση της Meta, είναι η πρώτη φορά που η εφαρμογή Oculus βρίσκεται στην κορυφή του App Store τα Χριστούγεννα. Ο CEO Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε φέτος ότι η εταιρεία θα επενδύσει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια για να δημιουργήσει το metaverse, έναν εικονικό κόσμο που πιστεύει ότι θα γίνει το πρότυπο για την κοινωνική δικτύωση, τα παιχνίδια, ακόμη και την εργασία στο μέλλον.

Βέβαια, τα σημερινά ακουστικά VR της Meta δεν είναι ούτε κατά διάνοια τόσο ισχυρά ούτε αρκετά ικανά για να ενσαρκώσουν το απόλυτο όραμα του Ζούκερμπεργκ για το metaverse, αλλά μπορούν να δώσουν μια γεύση του τι είναι δυνατό. Επιπλέον, η Meta έχει πλέον πολύ περισσότερους πελάτες, γεγονός που της δίνει την ευκαιρία να συλλέξει περισσότερα δεδομένα σχετικά με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την εικονική πραγματικότητα και να προσαρμόσει τις εμπειρίες σε αυτά τα γούστα.

metaverse1

Αν ο Ζούκερμπεργκ έχει δίκιο για το metaverse, τότε οι νέοι χρήστες VR θα βοηθήσουν την Meta και άλλες εταιρείες που εργάζονται σε παρόμοιες τεχνολογίες να συγκεντρώσουν κι άλλες πληροφορίες και να αποφασίσουν τι είδους εμπειρίες θα φτιάξουν στη συνέχεια.

Αν και η Meta δεν αποκαλύπτει πόσα VR headsets πουλάει, η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν έχει φτάσει ακόμα στο σημείο καμπής της, δηλαδή σε σημείο να ελκύει πελάτες και προγραμματιστές λογισμικού, όπως τα smartphones και οι υπολογιστές.

Βέβαια, αυτή η... χριστουγεννιάτικη επιτυχία δεν λέει από μόνη της κάτι. Κατά καιρούς έχουμε δει εταιρείες όπως η Amazon, η Google και η Fitbit να «κερδίζουν» τα Χριστούγεννα τα προηγούμενα χρόνια χάρη στις πωλήσεις των gadgets τους. Μέχρι στιγμής, όμως, κανένα από αυτά τα προϊόντα δεν έκανε τελικά τη μεγάλη διαφορά στην οποία ελπίζει η Meta για το VR.

Προς το παρόν, όμως, η εορταστική επιτυχία της Meta είναι μια ισχυρή ένδειξη πως η εταιρεία βρίσκεται στο σωστό δρόμο στην προσπάθειά της να δημιουργήσει το metaverse.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.