ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χρονιά του metaverse το 2022-Ήρθε για να κατακτήσει τον κόσμο Κύριο

22:06 - 01 Ιαν 2022 | Τεχνολογία
Χρονιά του metaverse το 2022-Ήρθε για να κατακτήσει τον κόσμο
Το 2022 αναμένεται να είναι η σημαντικότερη χρονιά για το metaverse, καθώς η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta, η Apple, η Microsoft και η Google ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα προϊόντα hardware και software, σε μια αγορά που προς το παρόν έχει ένα πολύ εξειδικευμένο κοινό με ελάχιστους χρήστες (αν και αυτό θα αλλάξει σύντομα).

Σύμφωνα με το CNBC, το metaverse περιγράφει το hardware και το software που επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν ή να εργάζονται σε εικονικούς τρισδιάστατους χώρους ή να αντλούν πληροφορίες από το Διαδίκτυο και να τις ενσωματώνουν στον πραγματικό κόσμο σε πραγματικό χρόνο. Προς το παρόν, το metaverse μπορεί να είναι προσβάσιμο μέσω ενός smartphone, ωστόσο αργότερα αναμένεται να υλοποιηθεί μέσω προηγμένων ακουστικών εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας.

Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στοιχηματίζουν ότι τα gadget που μεταφέρουν τους χρήστες τους σε βελτιωμένους ή φανταστικούς κόσμους θα ανοίξουν τη μεγαλύτερη νέα αγορά λογισμικού από τότε που η Apple παρουσίασε το smartphone με οθόνη αφής το 2007. Σε περίπτωση που «απογειωθεί» το metaverse, τότε ίσως όλοι όσοι έχουν ένα smartphone στα χέρια τους να έχουν επίσης ένα ζευγάρι γυαλιά υπολογιστή ή ένα ακουστικό VR (εικονικής πραγματικότητας) σε λίγα χρόνια.

«Οι μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες (οι οποίες επωφελήθηκαν από την άνοδο των εφαρμογών υπολογιστών για κινητά) πλέον στρέφουν την προσοχή τους προς την επαυξημένη πραγματικότητα ως την επόμενη πλατφόρμα που θα βασιστεί ολόκληρος ο τεχνολογικός κλάδος», έγραψε σε σημείωμά του ο αναλυτής της Goldman Sachs, Eric Sheridan. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το metaverse φαίνεται να είναι η «επόμενη λογική αλλαγή στα πρότυπα κατανάλωσης» και θα δημιουργήσει νέους ηγέτες στον κλάδο.

Οι εταιρείες «ρίχνουν» πολλά δολάρια στην έρευνα και ανάπτυξη σε πρωτότυπα και βασικές τεχνολογίες και προετοιμάζονται για μια εικονική μάχη όταν τα προϊόντα τους βγουν στην αγορά.

Κορυφαίοι επιχειρηματίες επένδυσαν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε νεοφυείς επιχειρήσεις εικονικού κόσμου το 2021, σύμφωνα με το Crunchbase, και σε αυτό δεν υπολογίζονται οι προϋπολογισμοί των Big Tech «παικτών». Για παράδειγμα, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, είπε ότι η εταιρεία του ξόδεψε τόσα χρήματα σε VR (εικονική πραγματικότητα) και AR (επαυξημένη πραγματικότητα) το 2021 που αυτό μείωσε τα κέρδη της εταιρείας κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι αναλυτές της Goldman Sachs εκτιμούν ότι θα επενδυθούν έως και 1,35 τρισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών τα επόμενα χρόνια.

Τελευταία τροποποίηση στις 22:11 - 01 Ιαν 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.