ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το Playboy θέλει να κατακτήσει και το metaverse Κύριο

20:50 - 13 Φεβ 2022 | Τεχνολογία
Το Playboy θέλει να κατακτήσει και το metaverse
Αποφασισμένο να διαδώσει το διάσημο λογότυπό του με το κουνέλι σε όλο το ψηφιακό σύμπαν είναι το Playboy.

Η εταιρεία έχει ήδη κυκλοφορήσει χιλιάδες μη ανταλλάξιμες μάρκες (NFTs) Playboy με κουνελάκια, έχει λανσάρει μια ψηφιακή κοινωνική πλατφόρμα που ονομάζεται Centerfold και έχει σχέδια να χτίσει μια νέα έπαυλη στο metaverse.

Τα σχέδια έρχονται σε μια δύσκολη περίοδο για την εταιρεία, καθώς κυκλοφορεί το «Secrets of Playboy», μια σειρά όπου πρώην υπάλληλοι, playmates και πρώην φιλενάδες του ιδρυτή Χιου Χέφνερ αναφέρονται στη σκοτεινή πλευρά του.

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά τον θάνατο του Χέφνερ και δύο χρόνια από τότε που η εταιρεία έκλεισε το παραδοσιακό έντυπο περιοδικό της, η ηγετική ομάδα της εταιρείας προσπαθεί να φέρει το Playboy στο μέλλον.

«Το περιοδικό ήταν ένα προϊόν της εταιρείας. Αλλά ήταν πραγματικά αυτό το κεφάλι κουνελιού που αξίζει δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια δολάρια και δεν μπορεί να αντιγραφεί», δήλωσε στο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος του Playboy, Μπεν Κον.

Το γνωστό... κουνέλι έγινε και ιπτάμενο

Βασικό «όπλο» είναι το διάσημο κουνέλι με το παπιγιόν που είναι παγκοσμίως γνωστό και αναγνωρίσιμο. Ο Κον συνέκρινε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του Playboy με της Nike και την Apple, εταιρείες με λογότυπα που είναι επίσης άμεσα αναγνωρίσιμα σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία δαπάνησε 12 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει ένα Bombardier Global Express BD-700, ώστε το γνωστό λογότυπο να φιγουράρει και στον ουρανό.

Το αεροπλάνο είναι ένας φόρος τιμής στο μαυροβαμμένο DC-9, γνωστό ως Big Bunny, που πέταξε ο Χιου Χέφνερ τη δεκαετία του '70. Το Global Express, το οποίο ξεκίνησε ως λευκό, ανακαινίστηκε πριν επανεμφανιστεί πέντε μήνες αργότερα με ένα κομψό ολόμαυρο σώμα διακοσμημένο με λογότυπα κουνελιών και τον ίδιο αριθμό στην ουρά που χρησιμοποιούσε ο προκάτοχός του που μετέφερε τον Χέφνερ, διασημότητες και μια συνοδεία κουνελιών του Playboy. σε όλο τον κόσμο.

Σε αντίθεση με το αεροπλάνο του Χέφνερ, δεν υπάρχουν ημίγυμνα κουνελάκια ή κρεβάτι νερού σε αυτή τη βόλτα. Το πολυτελές νέο τζετ περιλαμβάνει ένα αναδυόμενο μπαρ και ψηφιακές μπάλες ντίσκο, αλλά, όπως είπε ο Κον, οι δαπάνες για το τζετ αφορούσαν λιγότερο τα αεροπορικά ταξίδια και περισσότερο τον αντίκτυπο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, την επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ.

«Αυτός είναι ένας τρόπος για να συνεργαστούμε με influencers και διασημότητες σε παγκόσμια κλίμακα», εξηγεί.

Τον Δεκέμβριο, σε μια από τις πρώτες πτήσεις του, το αεροπλάνο μετέφερε την ράπερ Cardi B από τη Νέα Υόρκη στην Art Basel στο Μαϊάμι. Η πτήση συνέπεσε με την ανακοίνωση του ρόλου της ως δημιουργικής διευθύντριας του Playboy και την κυκλοφορία μιας νέας σειράς ρούχων και αξεσουάρ με θέμα τα ταξίδια, εμπνευσμένη από την επανεκκίνηση του τζετ Big Bunny.

Στη σειρά περιλαμβάνονται μια κασμιρένια κουβέρτα 950 δολαρίων με τον αριθμό της ουράς του τζετ N95OPB τυπωμένο πάνω της και ένα δερμάτινο μπουφάν 350 δολαρίων που ταιριάζει με τους χαρακτηριστικούς δερμάτινους τοίχους στην τουαλέτα του τζετ. Όλα πωλούνται αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Για τον Κον το τζετ αποτελεί μια ιπτάμενη διαφημιστική πινακίδα, ένα κατάστημα και, όταν ταξιδεύουν influencers, «κράχτη» για τη φίρμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Centerfold, το νέο εγχείρημα

Κατά την πτήση της από τη Νέα Υόρκη στο Μαϊάμι, η Cardi B έκανε δύο αναρτήσεις στο Instagram που συγκέντρωσαν σχεδόν 9 εκατομμύρια προβολές. Το Playboy θέλει να εκμεταλλευτεί τους 123 εκατομμύρια ακολούθους της ράπερ στο Instagram για να διαφημίσει το νέο εγχείρημά του, Centerfold, που περιγράφει ως μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα «για δημιουργική ελευθερία, καλλιτεχνική έκφραση και θετικότητα στο σεξ».

Οι χρήστες πληρώνουν για την εγγραφή τους και ο δημιουργός μοιράζεται αυτά τα έσοδα με το Playboy. Πρόκειται για άμεσο ανταγωνιστή του OnlyFans, μια διαδικτυακή συνδρομητική πλατφόρμα όπου ανεβαίνει σεξουαλικό περιεχόμενο.

Τον Οκτώβριο, ο Κον έφερε ξανά την Πάμελα Άντερσον, η οποία πόζαρε σε δεκατρία εξώφυλλα του Playboy που χρονολογούνται από το 1989. Ο τελευταίος της ρόλος ήταν να προωθήσει το NFT του Playboy.

Η εταιρεία κυκλοφόρησε μια σειρά από avatar κουνελιών που ονομάζονταν Rabbitars. Τα 11.953 πρωτότυπα ψηφιακά έργα τέχνης απεικονίζουν χαρακτήρες κουνελιού που μοιάζουν με κινούμενα σχέδια που πωλούνται στο OpenSea, όπου πωλούνται NFTs. Η εταιρεία λέει ότι τα Rabbitar NFTs ξεκλειδώνουν επίσης αποκλειστικές προσφορές, δώρα και εμπειρίες metaverse. Αυτή την άνοιξη, το ψηφιακό λαγουδάκι θα ακολουθήσει το λανσάρισμα προϊόντων με θέμα το Rabbitar και αυτή είναι μόνο η αρχή. Οι αρχειακές φωτογραφίες του Ντέιβιντ Μπόουι από το 1976, ενός κουνελιού Playboy σε θαλάσσια σκι από το 1970 και ενός εξώφυλλου του Playboy από τον Απρίλιο του 1973 έχουν ήδη μετατραπεί σε NFTs και υπάρχουν άλλα... 10 εκατομμύρια κομμάτια που μπορούν να έχουν την ίδια τύχη.

Η επιστροφή της έπαυλης και η αλλαγή πλεύσης

Ο Κον θέλει να επαναφέρει και τη διάσημη έπαυλη του Playboy, αυτή τη φορά σε ψηφιακή μορφή: «Το βλέπω να επιστρέφει πρώτα στο metaverse γιατί πιστεύω ότι μπορούμε να προσεγγίσουμε ένα παγκόσμιο κοινό. Και τότε μπορώ να φανταστώ έναν κόσμο όπου θα έχουμε και φυσικές επαύλεις».

Αν και το Playboy έχει οργανώσει πάρτι στην Decentraland, έναν από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς κόσμους, δεν έχει ακόμη επιλέξει που θα χτίσει την έπαυλή του στο metaverse.

«Μέσα στο 2022, θα ξεκινήσουμε συνδρομή στο Playboy και τα μέλη θα έχουν μια πληθώρα προνομίων που θα ανανεώνονται και πολλές από τις συνδρομές μας θα βασίζονται στο blockchain», λέει ο Κον.

Απαντώντας έμμεσα στις αποκαλύψεις της τηλεοπτικής σειράς όσον αφορά τον χειρισμό των γυναικών, ο Κον λέει ότι τώρα μπορεί να καυχηθεί ότι το 80% των υπαλλήλων του είναι γυναίκες. «Και νομίζω ότι αυτό είναι ένα εξαιρετικό σημάδι για το πού βαδίζει η εταιρεία», συμπληρώνει.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.