• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Τεχνολογια pc tablets smartphones

Τεχνολογία

H εποχή του κορονοϊού ανέδειξε περαιτέρω τη δυνατότητα των βιντεοδιασκέψεων, και τις αντίστοιχες πλατφόρμες. Εκτός από το Zoom, την «τιμητική» του έχει και το Webex της αμερικανικής εταιρείας Cisco, το οποίο κερδίζει χρήστες διεθνώς με γρήγορο ρυθμό.

Ως πηγή πληροφόρησης για μία σειρά ζητημάτων, που σχετίζονται με την υγεία, χρησιμοποιούν πλέον το Διαδίκτυο οι πολίτες, παγκοσμίως. Οι Έλληνες ακολουθούν πιστά τις διεθνείς τάσεις: το 2019 ένας στους δύο πολίτες (50%), ηλικίας 16-74 ετών, αναζήτησε πληροφορίες για θέματα υγείας στον παγκόσμιο ιστό.

«Σε καιρούς όπως αυτούς, οι άνθρωποι ψάχνουν κυρίως για άνετους και εύκολους τρόπους προκειμένου να κρατήσουν επαφή με τους αγαπημένους τους ψηφιακά και, δικαιολογημένα, παραβλέπουν ορισμένα ζητήματα στην προσπάθεια να συνδεθούν με τον καλύτερο και ευκολότερο δυνατό τρόπο. Ο καθένας θα πρέπει να πάρει τις δικές του αποφάσεις σχετικά με το πόσες πληροφορίες νοιώθει άνετα να μοιράζεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, θέτοντας στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις κλειδιά, και έχοντας μερικές από τις  παρακάτω σημαντικές συμβουλές κατά νου, μπορείτε να συνδέεστε με ασφάλεια και να επικοινωνείτε με τους αγαπημένους σας», αναφέρει ο David Emm, Principal Security Researcher στην Kaspersky.

Καθώς ο COVID-19 έχει εξαπλωθεί σε  206 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, η IBM συνεργάζεται με κυβερνήσεις, οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης και ακαδημαϊκά ιδρύματα ανά τον κόσμο, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την άμεση, έγκυρη και αρτιότερη ενημέρωση των  πολιτών σε θέματα που άπτονται του κορονοϊού. Καθώς η ανάγκη για πληροφόρηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα - γεγονός που έχει επιφέρει σε κάποιες χώρες μεγάλους χρόνους αναμονής για απόκριση σε ερωτήματα  των πολιτών που σχετίζονται με τον COVID-19 - η IΒΜ ανακοίνωσε διεθνώς την δωρεάν διάθεση της πλατφόρμας ΙΒΜ Watson Assistant for Citizens μέσω του ΙΒΜ public cloud για ένα διάστημα τουλάχιστον 90 ημερών.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online. Το επιβλαβές περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί παντού στο Διαδίκτυο, ακόμη και ως διαφήμιση σε κάποια εφαρμογή. Το Kaspersky Safe Kids for Windows απέσπασε πρόσφατα το Βραβείο 2019 AV-Comparatives Approved Parental Control και βοηθά τα παιδιά να προστατεύονται από ακατάλληλο περιεχόμενο.

Σε καιρούς καραντίνας λόγω κορονοϊού, τρέχουν οι εξελίξεις στον τεχνολογικό τομέα, τόσο στις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους στις νέες συνθήκες όσο και σε υπηρεσίες που προσφέρονται στους καταναλωτές που #μένουνστοσπίτι.

Η BEWISE ολοκλήρωσε και παρέδωσε πρόσφατα έργο CRM στην εταιρεία Westnet, με στόχο την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Η εταιρεία ήδη βρισκόταν σε φάση υλοποίησης έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, ωστόσο οι τελευταίες εξελίξεις επιτάχυναν τις διαδικασίες παράδοσης του έργου.

H IBM, για την αντιμετώπιση της νέα παγκόσμιας πραγματικότητας που θέτει η πανδημία του COVID-19, αναπτύσσει πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην παροχή έγκυρης και τεκμηριωμένης πληροφόρησης στους πολίτες, στη δημιουργία ανθεκτικών μοντέλων εργασίας και στην επιτάχυνση των επιστημονικών εξελίξεων.

Η Microsoft μοιράζεται τις εμπειρίες της από την εξ αποστάσεως που εφαρμόζει κι αυτή εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.

Υπολογίζεται πως περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι στον κόσμο βρίσκονται σε καθεστώς καραντίνας, λόγω του κορονοϊού και όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς η χρήση του διαδικτύου έχει ανέβει κατακόρυφα. Προκειμένου λοιπόν να αποσυμπιέσουν το δίκτυο, κορυφαίες εταιρείες αποφάσισαν να "ρίξουν" επίπεδο την ποιότητά των βίντεο που παρακολουθούν οι χρήστες.

Σε απάντηση σχετικών ερωτημάτων και σε συνέχεια των οδηγιών που εκδόθηκαν στις 16 Μαρτίου, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων καλούν τους πολίτες, ανεξαρτήτως της εμπειρίας που μπορεί να έχουν σε θέματα ψηφιακών επικοινωνιών, να έχουν ιδιαίτερα αυξημένη προσοχή κατά τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών.

Με τα νέα δεδομένα της πανδημίας του κοροναϊού, ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων αναγκάζεται να εργαστεί από το σπίτι, χωρίς τη συνηθισμένη προστασία των εταιρικών δικτύων. Το γεγονός αυτό διευρύνει σημαντικά τις πιθανότητες επίθεσης στα ψηφιακά assets μιας επιχείρησης και απαιτεί μεγαλύτερη ευθύνη, τόσο από τους εργαζομένους, όσο και από τις διοικήσεις των εταιρειών.

Από την περασμένη Δευτέρα 16 Μαρτίου, και σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων της πανδημίας COVID-19 στην Ελλάδα, η Tekmon προσφέρει χωρίς κόστος την τεχνολογία μαζικής ειδοποίησης που έχει αναπτύξει σε οργανισμούς της χώρας που μπορεί να επωφεληθούν από τη χρήση της για να διαχειριστούν τις έκτακτες επικοινωνίες με τους εργαζομένους και άλλους συνεργάτες τους σε σχέση με τον COVID-19.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman