ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι δικαιούστε σε περίπτωση που ακυρωθεί η πτήση σας;

10:10 - 14 Αυγ 2007 | Ατομικά Συμφέροντα
Κάθε επιβάτης που ταξιδεύει με αεροπλάνο πρέπει να γνωρίζει τα δικαιώματά του σε περίπτωση ματαίωσης ή ακύρωσης μιας πτήσης.

Πιο αναλυτικά:

* Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης δικαιούται παροχή φαγητού και αναψυκτικού, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο με δαπάνη του αερομεταφορέα (εάν αυτό είναι απαραίτητο) και αποζημίωση σε περίπτωση αδυναμίας μεταφοράς.

* Σε περίπτωση ματαίωσης πτήσης, ο αερομεταφορέας οφείλει να προσφέρει τη δυνατότητα εναλλακτικής πτήσης, να επιστρέψει τα χρήματα, να αποζημιώσει τον επιβάτη, ανάλογα με τον χρόνο στον οποίο έγινε η ματαίωση και να προσφέρει φαγητό και αναψυκτικό. Επίσης οφείλει να εξασφαλίσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης δύο δωρεάν τηλεφωνημάτων, αποστολών φαξ ή e-mail και διανυκτέρευση (εάν χρειαστεί).

*Τέλος σε περίπτωση καθυστέρησης, καταστροφής, φθοράς ή απώλειας των αποσκευών, ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση που ορίζεται στα 1000 "Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα". Πρόκειται για ένα διεθνές αποθεματικό στοιχείο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου η ισοτιμία του οποίου δημοσιεύεται καθημερινά. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.