ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πιο δημοφιλές στο google το λήμμα "Ελλάδα διαφθορά" από το "Αρχαία Ελλάδα"...

16:07 - 28 Νοε 2011 | Ειδήσεις
Στην τεράστια μετατόπιση της αποδοχής του "εμπορικού σήματος" Ελλάδα στάθηκε ο γνωστός διαφημιστής Peter Economides, στην ομιλία του στα πλαίσια του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ" της ΕΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Economides υπογράμμισε ότι η κρίση ξεπερνάει κατά πολύ τα Ελληνικά σύνορα. "Όμως", σημείωσε, "εμείς γίναμε το παιδί της αφίσας. Γίναμε τα κακά παιδιά".

Για να αποδείξει τη θέση του, χρησιμοποίησε ως βαρόμετρο του brand "Ελλάδα" το... Google, το οποίο έδειξε τα εξής

Ακρόπολη: 17,6 εκατομμύρια λήμματα σε 0,24 δευτερόλεπτα
Αρχαία Ελλάδα: 15,7 εκατομμύρια λήμματα
Μύκονος: 3,35 εκατομμύρια λήμματα σε 0,19 δευτερόλεπτα
Ζορμπάς: 29,9 εκατομμύρια
Ελλάδα κρίση: 62,1 εκατομμύρια
Ελλάδα διαφθορά: 24,4 εκατομμύρια
Ελλάδα ταραχές: 9,7 εκατομμύρια

"Αυτή είναι η εικόνα μας", σημείωσε, τονίζοντας ότι "η Ελλάδα είναι ένα από τα μεγαλύτερα brands που ποτέ δεν του έγινε branding".

Δαπανήσαμε εκατομμύρια όλα αυτά τα χρόνια για να προάγουμε τον τουρισμό, αλλά δεν κάναμε branding της Ελλάδας, δεν διαχειριστήκαμε το τι σκέφτονται οι άλλοι για μας.

Ο κ. Economides στάθηκε στις συνεχείς αλλαγές διαφημιστικής εξτρατείας, καυτηριάζοντας το γεγονός ότι έχουν υπάρξει 14 αλλαγές λογοτύπου και 16 αλλαγές καμπάνιας από το 1990.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.