ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι Έλληνες δεν πίνουν μπύρα στην κρίση

00:06 - 22 Μαϊ 2013 | Συνεντεύξεις
Οι Έλληνες δεν πίνουν μπύρα στην κρίση
Τον κατήφορο έχει πάρει η κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα, καθώς τα άδεια πορτοφόλια αποτρέπουν τους καταναλωτές από το να βγαίνουν προκειμένου να πιουν το αγαπημένο τους ποτό.

"Από τη στιγμή που οι Ελληνες καταναλωτές είπαν, λόγω κρίσης, τέρμα τα ξενύχτια, η μπύρα πήρε την κατηφόρα. Και όσο και να προσπαθούν οι εταιρείες να καλύψουν τη "χασούρα" της κρύας αγοράς, αποκτώντας ακόμη μεγαλύτερη θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ, δεν καταφέρνουν τίποτα αξιοσημείωτο".

 

Αυτά υποστήριξε στο Reporter. gr υψηλόβαθμο στέλεχος λιανεμπορικής αλυσίδας, τονίζοντας ότι η κατάσταση αυτή σαφώς και έχει προβληματίσει τις ζυθοποιίες του κλάδου, oι οποίες -όπως λέει- μπορούν να καλύψουν ένα μέρος των απωλειών τους με μεγαλύτερες πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ, αλλά επουδενί δεν μπορούν να προσεγγίσουν τα περιθώρια κέρδους που τους άφηνε η εστίαση.

 

Σημειώνεται ότι σήμερα στο σύνολο του πραγματοποιηθέντος τζίρου της αγοράς το 65% προέρχεται από τη κρύα αγορά και το υπόλοιπο από τα σούπερ μάρκετ. Με αποκλειστικά δε στοιχεία τετραμήνου, ο τζίρος της μπύρας στα ράφια των αλυσίδων διαμορφώθηκε στα 18 εκατ. ευρώ, ο οποίος δεν εμφανίζει αξιοσημείωτες αλλαγές έναντι του περυσινού διαστήματος.

 

Και συνεχίζει η ίδια πηγή, "... αλλά και πάλι οι αυξημένες τους πωλήσεις είναι πλασματικές, καθώς στηρίζονται στις προσφορές και μόνο. Για του λόγου το αληθές, σχεδόν όλες οι πολυσυσκευασίες που σήμερα πωλούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο έχουν έκπτωση επί της τιμής στο ράφι από 16% μέχρι και 25%. Και όλοι γνωρίζουν ότι αν σταματήσουν και αυτές οι προσφορές ο κίνδυνος να παγώσει η ζήτηση μπύρας είναι μεγάλος".

 

mpyres600 2

 

Υπό αυτές τις συνθήκες όλοι οι βασικοί παίκτες του κλάδου βρίσκονται επί ποδός και το όπλο που θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν και στο άμεσο μέλλον θα είναι οι εκπτώσεις (στίκερ) και οι προσφορές (δωρεάν προϊόν).


Leader αν και με σημαντικά χαμηλότερο μερίδιο παραμένει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ελέγχοντας το 60% της αγοράς και ακολουθούν ο Μύθος με 14%, η Fix με 13%, ενώ την τέταρτη θέση καταλαμβάνουν τα Προϊόντα Ιδιωτικής ετικέτας με 8%.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

 

Διαβάστε επίσης:

 

Τελευταία τροποποίηση στις 12:20 - 22 Μαϊ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.