ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μείωση του καλαθιού προϊόντων 6-7%

22:59 - 21 Μαϊ 2013 | Συνεντεύξεις
ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μείωση του καλαθιού προϊόντων 6-7%
Σταθερή στη στρατηγική μείωσης των τιμών, παραμένει η η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς η στρατηγική αυτή έχει αποφέρει σημαντικούς καρπούς με αυξήσεις μεριδίου αγοράς από 21% στο 23%.

Αυτό τόνισε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα, Γιάννης Κυρίτσης μιλώντας σε δημοσιογράφους στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης στο νέο κέντρο logistics της ΑΒ στο Σχηματάρι. Τόνισε, δε, ότι η μείωση των τιμών αποτελεί στρατηγική επιδίωξη του ομίλου τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Μάλίστα η υπογράμμισε ότι η τακτική αυτή εντάθηκε από το 2008 και έπειτα, ενώ επεσήμανε πως συνεχίζει να αναζητά τρόπους για να παραμείνει η φθηνότερη αλυσίδα στην Ελλάδα, με διασφάλιση, παράλληλα, της οικονομικής της ευρωστίας.

 

supermarket400 070213

 

"Από το 2012 μέχρι σήμερα έχουμε δαπανήσει περίπου 10 εκατ. ευρώ προκειμένου να προσφέρουμε φθηνότερα προϊόντα στους καταναλωτές, οι οποίοι λόγω κρίσης στέφονται σε χαμηλότερης αξίας προϊόντα και αγοράζουν λιγότερα προϊόντα" σημείωσε χαρακτηριστικά και ανέφερε ότι η αξία του μέσου καλαθιού στην ΑΒ έχει υποχωρήσει κατά 6-7%. Ιδιαίτερη προτίμηση, όπως είπε ο κ. Κυρίτσης, δείχνουν οι καταναλωτές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία ενισχύουν διαρκώς τη θέση και το μερίδιο τους (υπολογίζεται πως πλέον ανέρχεται στο 15%).

 

giannis kiritsis480

 

Ωστόσο, ο κ. Κυρίτσης ανακοίνωσε ότι η εταιρία θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ, αντί 100 εκατ. ευρώ όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί για τη δημιουργία νέων καταστημάτων, στο πλαίσιο ανάπτυξης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, δηλώνει ανοιχτή στο ενδεχόμενο εξαγορών άλλων αλυσίδων.

 

Σε ελεύθερη πτώση η ζήτηση – εξαίρεση το Πάσχα

 

Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας η κατανάλωση υποχώρησε 4% στο πρώτο τετράμηνο του 2013, συνεχίζοντας την πτωτική πορεία της προηγούμενης χρονιάς (έκλεισε στο -6%). Ωστόσο παρατηρείται επιβράδυνση της μείωσης των πωλήσεων, λόγω της κλής εικόνας της Πασχαλινής αγοράς, όπου οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Επιπλέον, τα στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος εκτίμησαν ότι από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η αγορά θα αρχίσει να σταθεροποιείται, χωρίς, βέβαια, να αποκλείουν την οποιαδήποτε έκπληξη.

 

Γιώργος Αλεξάκης

 

Διαβάστε επίσης:

 

Τελευταία τροποποίηση στις 00:23 - 23 Μαϊ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.