ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο Γιώργος Παντελόπουλος στο "R": Κατάκτηση των διεθνών αγορών με τα προϊόντα ΚΑΛΛΙΣΤΩ

00:05 - 03 Ιουν 2013 | Συνεντεύξεις
Ο Γιώργος Παντελόπουλος στο "R": Κατάκτηση των διεθνών αγορών με τα προϊόντα ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Mε ρίζες από την Καλαμάτα η εταιρεία PANPROD-ΠΑΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.αναμφίβολα αποτελεί ένα από τα επιχειρηματικά διαμάντια που έχει να επιδείξει η χώρα μας στο εξωτερικό.

Οπως μας λέει ο Γιώργος Παντελόπουλος η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 από τον πατέρα μας Χάρη Παντελόπουλο. Τότε και για αρκετά χρόνια η κύρια δραστηριότητα ήταν η τυποποίηση και διανομή σε Ελλάδα και εξωτερικό φρέσκων φρούτων και λαχανικών που παράγει η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος όπως πατάτες νέας σοδειάς, καρπούζια κ.α. Αυτή παραμένει έως σήμερα μια σημαντική δραστηριότητα της εταιρείας μας.

Το 2005, συνεχίζει ο ίδιος αφού αποφοίτησα από το μεταπτυχιακό μου στην χρηματοοικονομική διοίκηση στο πανεπιστήμιο CITY του Λονδίνου αποφασίσαμε μαζί με την αδελφή μου Σοφία, υπεύθυνη Μάρκετινγκ της εταιρείας, επίσης απόφοιτη του πανεπιστημίου CITY του Λονδίνου όπου έκανε το μεταπτυχιακό της στην επικοινωνιακή πολιτική και τον μεγαλύτερο αδελφό μας Νίκο, σημερινό πρόεδρο της εταιρείας, που ήδη εργαζόταν χρόνια στην οικογενειακή επιχείρηση, να διευρύνουμε τις δραστηριότητές μας τυποποιώντας και εξάγοντας εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας ανώτερης ποιότητας.

Το 2006 η εταιρεία δημιουργεί το ΚΑΛΛΙΣΤΩ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο διαθέσιμο σε τρεις τύπους: ΠΟΠ Καλαμάτας, Βιολογικό και Μεσσηνιακό και αυτομάτως αρχίζει να συμμετέχει ιδιωτικά στις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων στον κόσμο όπως η FOODEX JAPAN, SUMMER FANCY FOOD SHOW NEW YORK, SIAL PARIS, SIAL CHINA, ANUGA, GULFOOD DUBAI, PRODEXPO MOSCOW, OIL CHINA κλπ. ώστε να προωθήσει το προϊόν και να κάνει γνωστό στους καταναλωτές του κόσμου το ξεχωριστό μεσσηνιακό ελαιόλαδο.

olives650 200513

Σκληρός ανταγωνισμός στο ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο, όπως μας επισημαίνει ο Γιώργος Παντελόπουλος διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία είναι ένα προϊόν που αντιμετωπίζει ιδιαίτερο ανταγωνισμό, αφού όχι μόνο ισπανικές και ιταλικές εταιρείες-κολοσσοί έχουν κατακλύσει την αγορά εδώ και χρόνια αλλά πλέον έχουμε να ανταγωνιστούμε και τούρκικες, τυνησιακές με πολύ χαμηλές τιμές. Συνεπώς κατά τον ίδιο η διαφοροποίηση ήταν ο μόνος τρόπος για να ανταπεξέλθει ένα προϊόν σε τόσο ανταγωνιστικές συνθήκες.

Διείσδυση στις αγορές της Κίνας, των ΗΠΑ, της Μ. Ανατολής και της Ευρώπης

Αυτό το πιστοποιούν οι βραβεύσεις που έχει κερδίσει το ΚΑΛΛΙΣΤΩ στους σημαντικότερους διαγωνισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό όπως στην Κίνα και στην Ιταλία όπου το βιολογικό ελαιόλαδο ΚΑΛΛΙΣΤΩ κέρδισε το ασημένιο βραβείο γεύσης ανάμεσα στα καλύτερα βιολογικά ελαιόλαδα του κόσμου στον διαγωνισμό PREMIO BIOL 2012.

Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας, ένας συνδυασμός άριστης ποιότητας, σημαντικών προωθητικών ενεργειών και υψηλών υπηρεσιών οδήγησε μόλις σε λίγα χρόνια να πετύχουν την ένταξη των προϊόντων στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου όπως στην Κίνα, στην Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Διατίθενται σε καταστήματα Delicatessen, Super Markets, και στον χώρο της εστίασης.

Η εταιρεία μάλιστα ήταν από τις πρώτες στην Ελλάδα που άρχισαν τις εξαγωγές ελαιολάδου στην σημαντική και συνάμα δύσκολη αγορά της Κίνας.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 16:26 - 07 Ιουν 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.