ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χ. Σαββίνος στο «R»: H «Δωδώνη» επενδύει σε νέες γεύσεις, καινοτομία και εξωστρέφεια

23:03 - 04 Αυγ 2013 | Συνεντεύξεις
Η ενίσχυση των εξαγωγών και η ανάπτυξη του δικτύου στο εξωτερικό αποτελεί προτεραιότητα για τον Χ. Σαββίνο της Δωδώνη.

Σήμερα, η «Δωδώνη» κατέχει την πρώτη θέση σε επίπεδο παραγωγής και λιανικής εμπορίας χύμα παγωτού. Το συγκεκριμένο προϊόν βασίζεται στην αποκλειστική χρήση 100% ελληνικού γάλακτος και πρώτων υλών από Έλληνες παραγωγούς και διατίθεται στους καταναλωτές μέσω του ευρύτατου δικτύου της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η «Δωδώνη» διατηρεί 85 καταστήματα με την επωνυμία της, καθώς και 118 μικρότερα σημεία διάθεσης των προϊόντων της. Το δίκτυο της εταιρείας συμπληρώνουν τα 600 σημεία HORECA, αλλά και η τοποθέτηση προϊόντων σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε επιλεγμένα μικρότερα καταστήματα τροφίμων.

Το ελληνικό management, οι ελληνικές πρώτες ύλες, η ελληνική παραγωγή στην ιδιόκτητη μονάδα στην Παλλήνη έχει ως αποτέλεσμα, όπως δήλωσε στο "R" ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χαράλαμπος Σαββίνος την καταγραφή ποσοστών αναγνωρισιμότητας του brand της τάξης του 99%.

Παράλληλα, η εξειδίκευσή της στο αντικείμενο αναδεικνύεται από τη μοναδική, τη μεγαλύτερη στην αγορά, ποικιλία 44 διαφορετικών γεύσεων, καθώς και με την πληθώρα επιλογών που διαθέτει σε γλυκά – παγωτο-γλυκίσματα αλλά και frozen yogurt.

dodoni sweet600

Επιλογές για ειδικές ομάδες καταναλωτών

Προσβλέποντας σε ανάπτυξη εν μέσω της κρίσης, η «Δωδώνη» φέτος επενδύει στην καινοτομία και στην εξωστρέφεια. Δημιουργεί επιλογές για ειδικές ομάδες καταναλωτών, όπως οι γεύσεις με sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια, μεταμορφώνει σε παγωτό αγαπημένα brands, όπως η Lacta, η Merenda και η Υγείας Παυλίδη, δίνει την ευκαιρία σε νέους ζαχαροπλάστες να δημιουργήσουν καινούργιες γεύσεις και να γεφυρώσουν την παράδοση με την σύγχρονη ζαχαροπλαστική, όπως το Παστέλι και το Παρφέ-Φιστίκι του Γιάννη Αποστολάκη.

dodoni-660

Ιδιαίτερη σημασία η εταιρεία δίνει στη εξαγωγική δραστηριότητα με την έμφαση να δίνεται σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Σημειώνεται πως, ήδη, η «Δωδώνη» διατηρεί καταστήματα σε Βουλγαρία και Κύπρο, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές στην Μ. Βρετανία και στη Γερμανία.

Ειδικότερα για το δίκτυο του εξωτερικού μας τόνισε ο ίδιος στην Κύπρο λειτουργεί ένα κατάστημα και ένα shop in shop, ενώ στη Βουλγαρία υπάρχει ένα κατάστημα και πιθανότατα να λειτουργήσουν άλλα δύο μέχρι τα τέλη του έτους.

Από την εξέλιξη του προγράμματος εξωστρέφειας, η εταιρεία προσδοκά οι εξαγωγές σύντομα να ανταποκρίνονται στο 30% του τζίρου της.

Παράλληλα, η εντατικοποίηση της εξαγωγικής δραστηριότητας θα συνεισφέρει ακόμη περισσότερο στην στήριξη της ελληνικής οικονομίας που υπηρετεί η «Δωδώνη» ως ελληνική εταιρεία με ελληνικά προϊόντα που, συνυπολογιζόμενου του δικτύου της, καλύπτει 350 θέσεις εργασίας.

chillbox640

Συνεχίζεται η ανάπτυξη της ChillBox

Παράλληλα η Δωδώνη αναπτύσσει και την αλυσίδα ChillBox, επικεντρωμένη στην κατηγορία frozen yogurt, με 50 καταστήματα στην Ελλάδα και παρουσία σε πέντε χώρες στο εξωτερικό και συγκεκριμένα η Αγγλία, η Βουλγαρία, το Βέλγιο, η Κύπρος και η Σουηδία.

Το 2012 σύμφωνα με τον ενοποιημένο ισολογισμό της τα έσοδα της ήταν 11,77 εκατ. ευρώ από 13,47 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 12,6%. Επίσης τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 4,20 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 46,6%. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν 2,94 εκατ. ευρώ από 0,07 εκατ. ευρώ, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων και τόκων (EBIT) ήταν 0,66 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,48 εκατ. ευρώ το 2011. Για το πρώτο εξάμηνο του 2013 ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 12 εκατ. ευρώ.

Τελευταία τροποποίηση στις 23:06 - 05 Αυγ 2013
Copyright © 1999-2020 Premium S.A. All rights reserved.