Αναλυτικότερα, σκοπός του προγράμματος είναι:
- Να ενισχύσει τις δεξιότητες των σπουδαστών πάνω στο χειρισμό των διαφόρων εργαλείων και τεχνικών της ψηφιακής πλατφόρμας (Facebook, Twitter ) καθώς και τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας μιας ψηφιακής καμπάνιας.
- Να ενημερώσει για τη στρατηγική προώθησης μέσω Google, των social media και τη χρήση αυτών για την έναρξη ενημερωτικών- προωθητικών εκστρατειών.
- Να ενημερώσει για προωθητικές ενέργειες μέσω smartphones και tablets, τα οποία έχουν αναδειχθεί ως ένα ευρέως αποδεκτό ψηφιακό κανάλι του Marketing, τα τελευταία χρόνια.