• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Στην τελική ευθεία ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μεταφοράς

19:05 - 03 Φεβ 2014 | Ειδήσεις
Στην τελική φάση περνά ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΑΣΑ, το οποίο αναμένεται να συμβάλλει στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης, αφού εγκρίθηκαν από το Δ.Σ του Οργανισμού και οι τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση.

Το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Οι εταιρείες που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές και εγκρίθηκαν αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση είναι οι:

  • Intrasoft International - Ιntrakat,
  • ΑΤΕΣΕ - ΜΕΤΚΑ και
  • ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή - LG CNS

electronik030214

Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείρισή του για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015.

Τα οφέλη

Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ. Τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου προβλέπεται να είναι σημαντικά, τόσο για το επιβατικό κοινό, όσο και για τον ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης.

electroni030214

Βασικό όφελος για τον ΟΑΣΑ, είναι ο δραστικός περιορισμός της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό. Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.

 

Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ. Υπενθυμίζεται, ότι με το σύστημα της τηλεματικής προβλέπεται να εγκατασταθεί ένα δίκτυο 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ., όπου οι επιβάτες θα μπορούν πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, όπως και από το κινητό τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.

 

"Τα δύο αυτά έργα (ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική) αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη δημιουργία ενός πρότυπου συστήματος αστικών συγκοινωνιών, που θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας του επιβατικού κοινού και στην αναβάθμιση του επιπέδου συντονισμού και παραγωγικότητας του συγκοινωνιακού έργου", επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.

tilematiki030214

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman