ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Small Luxury Hotels: “Tailor made υπηρεσίες” κερδίζουν τις προτιμήσεις των ταξιδευτών στην Ελλάδα

11:55 - 10 Φεβ 2014 | Συνεντεύξεις
Small Luxury Hotels: “Tailor made υπηρεσίες” κερδίζουν τις προτιμήσεις των ταξιδευτών στην Ελλάδα
Αύξηση 10% στις διανυκτερεύσεις και πάνω από ένα εκατ. δολάρια αύξηση σε τζίρο, ο οποίος ξεπέρασε συνολικά τα τρία εκατ. δολάρια, καταγράφεται το 2013 για τα 42 ξενοδοχεία - μέλη του διεθνούς δικτύου Small Luxury Hotels of the World (SLH) στην Ελλάδα.
Έτσι, αποτυπώνεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο η τάση για μικρά και πολυτελή ξενοδοχεία, με tailor made υπηρεσίες, μακριά από το απρόσωπο των μαζικών resort, που κυριαρχεί ειδικά σε υψηλής ποιοτικής στάθμης ταξιδιώτες.

Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν στη διήμερη περιφερειακή συνάντηση των υψηλόβαθμων στελεχών του διεθνούς δικτύου, η οποία ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η «καλύτερη χρονιά όλων των εποχών» ήταν το 2013 για τα SLH, καθώς σύμφωνα με τις ετήσιες εκθέσεις τα ξενοδοχεία - μέλη παρουσίασαν αύξηση 8% στις διανυκτερεύσεις και 12% στον τζίρο τους, αγγίζοντας τις 369.152 διανυκτερεύσεις και συνολικά έσοδα 134 εκατ. δολάρια. Συνολικά για το 2013, η επίσημη ιστοσελίδα του διεθνούς δικτύου (www.slh.com) ενισχύθηκε σε επισκεψιμότητα κατά 5%, αγγίζοντας τα τέσσερα εκατ. επισκέπτες (από 3,8 εκατ. της προηγούμενης χρονιάς).

Ο τζίρος μέσω των online μηχανών κρατήσεων του ομίλου αυξήθηκε κατά 54%, καθώς αποτελούν το 37% των συνολικών εσόδων των ξενοδοχείων - μελών των SLH. Σημαντική είναι και η αύξηση των εσόδων που προήλθαν από τις πωλήσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων και τα κανάλια κρατήσεων τους, με ποσοστό 9%, αποτελώντας 52% των συνολικών εσόδων.

Για το 2014 προβλέπεται αντίστοιχα δυναμική άνοδος, με βάση τα στοιχεία των flash sales της εβδομάδας μετά τα Χριστούγεννα. Στο συγκεκριμένο διάστημα, παρατηρήθηκε αύξηση 37% στον όγκο των κρατήσεων και 51% στον τζίρο, σε σύγκριση την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ταυτόχρονα, η επισκεψιμότητα στην επίσημη ιστοσελίδα των SLH παρουσίασε αύξηση 229%, αύξηση των κρατήσεων μέσω iPad ήταν 128% και η αύξηση κρατήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου 300%.

«Το 2013 ήταν μια ακόμη εκπληκτική χρονιά σε επίπεδο ανάπτυξης, στόχων και κερδοφορίας. Παρατηρήσαμε αύξηση στην αυτοπεποίθηση του καταναλωτή να μπει στην ιστοσελίδα μας, να δει, να επιλέξει και να κλείσει ξενοδοχείο. Να παρακάμψει, δηλαδή, travel agents και να εμπιστευθεί κατευθείαν το προϊόν που του προσφέρουν τα SLH. Αυτός είναι και ο στόχος μας για το 2014. Να είμαστε εκεί, εύκολα προσβάσιμοι και λειτουργικοί για τον πελάτη που θα μπει στο Ιντερνετ από το τάμπλετ, τον υπολογιστή, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο προκειμένου να κάνει την κράτησή του σε ένα από τα ξενοδοχεία μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος των SLH κ. Πολ Κερ.

Τo δίκτυο The Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH) ιδρύθηκε το 1991 και σήμερα περιλαμβάνει πάνω από 520 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 70 χώρες. Σε ό,τι αφορά τα μέλη του δικτύου, την περσινή χρονιά καταγράφηκαν 134.977 νέα «club members», τα οποία πλέον ανέρχονται σε 324.977. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα club members ενίσχυσαν κατά 29 εκατ. δολάρια τα ξενοδοχεία - μέλη των SLH. Το 2013 εμπλουτίστηκε και το χαρτοφυλάκιο με 29 νέες συνεργασίες, με ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, 17 νέες συνεργασίες στην Ασία και την περιοχή του Ειρηνικού, καθώς επίσης και εννέα καινούργιες συνεργασίες σε Βόρεια και Νότια Αμερική (φθάνοντας συνολικά τα 55 ξενοδοχεία στην περιοχή).
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.