ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έρευνα trivago: Τι συμβαίνει στα ξενοδοχεία που δεν βάζουν φωτογραφίες στα site τους

00:01 - 28 Απρ 2014 | Συνεντεύξεις
Έρευνα trivago: Τι συμβαίνει στα ξενοδοχεία που δεν βάζουν φωτογραφίες στα site τους
Οι φωτογραφίες που «ανεβάζουν» οι ξενοδόχοι στην πλατφόρμα για τα καταλύματα τους ανά περιοχή, αποτελούν σημαντική συνιστώσα στον αριθμό των κρατήσεων.- Άμεσος συσχετισμός ανάμεσα σε φωτογραφίες και αριθμό κρατήσεων.- Εξαιρετικά σημαντικές οι φωτογραφίες στην κρίση των χρηστών προκειμένου να επιλέξουν κατάλυμμα.- Αναλυτικά όλη η έρευνα της trivago Hotel Manager.

Την τεράστια σημασία του ρόλου της φωτογραφίας, στην εποχή της εικόνας, καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε η trivago Hotel Manager, σύμφωνα με την οποία οι ταξιδιώτες επηρεάζονται άμεσα από το αν τα εκάστοτε ξενοδοχεία χρησιμοποιούν και φωτογραφίες στα site που προωθούν την επιχείρησή τους.

Πιο συγκεκριμένα, στο νομό Αττικής, αποδείχθηκε περίτρανα πως φωτογραφίες και κρατήσεις είναι συγκοινωνούντα δοχεία, με το 67% των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν, να έχει «καταλήξει» σε ξενοδοχεία- καταλύματα που έχουν έστω και μια φωτογραφία που έχει ανέβει από την trivago Hotel Manager υπηρεσία. Στον αντίποδα, μόλις το 33 τοις εκατό των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν καμία φωτογραφία. 

 

Μετακινούμενοι στην κεντρική Μακεδονία, η ψαλίδα ανοίγει ακόμα περισσότερο. Το 83,6% των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδόχους, οι οποίο όχι μόνο έχουν λογαριασμό στη δωρεάν υπηρεσία της trivago Hotel Manager αλλά προχώρησαν και στο επόμενο να ανεβάσουν τουλάχιστον μια φωτογραφία του ξενοδοχείου τους. Σε αντιδιαστολή, μόλις το 16, 4 τοις εκατό των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν ούτε μια φωτογραφία προερχόμενη από την trivago Hotel Manager.

Η ίδια εικόνα και στην Κρήτη, έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς, με το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα που έχουν έστω και μια φωτογραφία προερχόμενη μέσω της trivago Hotel Manager, να εκτοξεύεται κυριολεκτικά στο 84,7 τοις εκατό, αφήνοντας κατά πολύ πίσω το αντίθετο δέος, «της μη φωτογραφίας» στο 15,3 τοις εκατό. 

 

Στο νότιο Αιγαίο, με τα νησιά που αποτελούν κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως και με τα βλέμματα στραμμένα πάνω τους από όλο τον κόσμο, η ψαλίδα κλείνει λίγο αλλά όχι αρκετά.  Στο 77,6 τοις εκατό κυμαίνεται το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα με έστω μια φωτογραφία, αφήνοντας κατά πολύ πίσω το ποσοστό κρατήσεων για εκείνα τα καταλύματα που δεν έχουν καμία, στο 22,4 τοις εκατό.

 

Το ίδιο μοτίβο, με ελαφρώς την ψαλίδα να κλείνει, και για τα νησιά του Ιονίου. Εδώ το ποσοστό των κρατήσεων για τα ξενοδοχεία με έστω και μια φωτογραφία αγγίζει το 78, 7 τοις εκατό. Ενώ μόλις το 21,3 τοις εκατό του ποσοστού των κρατήσεων, κατέληξε σε καταλύματα με καμία φωτογραφία.

H έρευνα διεξήχθη για την χρονική περίοδο, και αφορά στα ποσοστά κρατήσεων ανά περιοχή, Μαρτίου 2013 μέχρι και Μάρτιο 2014.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:43 - 28 Απρ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.