ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επικίνδυνα βρώμικα λεωφορεία-αδυνατεί να βάλει τάξη η ΟΣΥ

11:25 - 16 Μαϊ 2016 | Ειδήσεις
Επικίνδυνα βρώμικα λεωφορεία-αδυνατεί να βάλει τάξη η ΟΣΥ
Σε κίνδυνο για τη δημόσια υγεία εξελίσσονται πλέον τα αστικα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αθήνας, καθώς εδώ και λίγες ημέρες η πλειονότητά τους κυκλοφορεί χωρίς να έχουν καθαριστεί, λόγω της απεργίας των καθαριστριών σε τέσσερα μεγάλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, του Ελληνικού, του Βοτανικού, της Ανθούσας και των Λιοσίων.

Σύμφωνα με το «Έθνος», η εργολαβική εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει τον καθαρισμό των οχημάτων στα συγκεκριμένα αμαξοστάσια, οφείλει σημαντικό μέρος των αποδοχών τους στις καθαρίστριες παρά το γεγονός ότι, όπως έχει διαβεβαιώσει και στο παρελθόν η διοίκηση της ΟΣΥ, η ίδια έχει εξοφληθεί από την εταιρεία. Αποτέλεσμα είναι περίπου 750 λεωφορεία από τα 1.055 που βγαίνουν καθημερινά για δρομολόγια να μην καθαρίζονται τα βράδια και να ξαναβγαίνουν από τα αμαξοστάσια βρώμικα, πολλές φορές ακόμα και με τα σκουπίδια που έχουν πεταχτεί την προηγούμενη ημέρα.

 

Ως αποτέλεσμα, πολλοί εκ των οδηγών αναγκάζονται να καθαρίζουν μόνοι τους όπως μπορούν τα λεωφορεία, καθώς ο μόνος καθαρισμός που γίνεται είναι από τα πρωινά συνεργεία που «ξηλώνουν» το κάθε όχημα κάθε 2-3 μήνες για τον μεγάλο καθαρισμό.

 

Η απεργία των καθαριστριών, όπως σημειώνει το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Αποστόλης Κασιμέρης, κρίθηκε νόμιμη από το δικαστήριο την περασμένη Παρασκευή και θα συνεχιστεί έως και την Τετάρτη: «Οι εργαζόμενες πρέπει να εξοφληθούν και η διοίκηση της εταιρείας δεν μπορεί να επαναπαύεται στις ψευδείς βεβαιώσεις εξόφλησης που της παρέχει ο εργολάβος», τονίζει προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να κινηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για να κηρυχθεί έκπτωτος και οι εργαζόμενες να πληρωθούν από την εταιρεία».

 

Σε δεινή οικονομική κατάσταση η ΟΣΥ

 

Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ΟΣΥ, καθώς οι εισπράξεις από εισιτήρια και κάρτες έχουν κάνει «βουτιά» τους τελευταίους μήνες και ακόμα και ο ανεφοδιασμός για τα οχήματά της βρίσκεται σε τεντωμένο σκοινί.

 

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς τους προμηθευτές είχαν ως αποτέλεσμα την προηγούμενη Πέμπτη τα περίπου 140 λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Πειραιά να μην μπορούν να ανεφοδιαστούν εκεί καθώς οι δεξαμενές ήταν άδειες και να πρέπει να κινηθούν στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη για να βάλουν πετρέλαιο.

 

Όπως δηλώνει στην εφημερίδα ο αντιπρόεδρος του Συνδικάτου, Φώτης Νικολακόπουλος, αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι η εταιρεία δεν έχει υπογεγραμμένο προϋπολογισμό, όπως θα έπρεπε από την 31η Μαρτίου, με συνέπεια βάσει του νόμου να μην επιτρέπεται καμία συναλλαγή για αγορά ανταλλακτικών ή καυσίμων παρά μόνο η υπογραφή της μισθοδοσίας.

Τελευταία τροποποίηση στις 11:46 - 16 Μαϊ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.