Με την επιστολή ο Γενικός Γραμματέας ζητά να ενημερωθεί για την εξέλιξη των εκατό περίπου καταγγελιών, οι οποίες έχουν διαβιβαστεί στο Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών και στρέφονται κατά δικηγόρων και δικηγορικών εταιρειών, οι οποίοι, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των καταγγελλόντων, μετέρχονται αθέμιτων πρακτικών που χρησιμοποιούν συχνά οι Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών.
Με γνώμονα το σεβασμό της προσωπικότητας, τη διασφάλιση του απορρήτου των πολιτών και το καθήκον της πολιτείας να προστατεύει τους καταναλωτές-οφειλέτες από αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επανεξετάζει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών στην κατεύθυνση μείωσης της ψυχολογικής επιβάρυνσης και βελτίωσής του υπέρ των οφειλετών.