ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι περιπτώσεις που το 13033 μπορεί να σας «αρνηθεί» έξοδο

13:16 - 09 Νοε 2020 | Ειδήσεις
Εκτός από το να κάνετε λάθος στην πληκτρολόγηση του μηνύματος, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι που ενδεχομένως να εμποδίσουν την έξοδό σας την περίοδο του lockdown. Το σύστημα του 13033 δηλαδή μπορεί να αρνηθεί την έξοδο σε κάποιον πολίτη. Δείτε σε ποιες περιπτώσεις.

Όπως αποκάλυψε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης τα sms στο 13033 μπορεί να μην έχουν συγκεκριμένο όριο, ωστόσο το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων που στέλνουν γραπτό μήνυμα για πολλές μετακινήσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα μπορεί να πει «όχι» και να «αρνηθεί» την έξοδο στον αποστολέα.

«Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως το σύστημα αν δει ότι κινείστε πολλές φορές», θα σας κόψει τόνισε ο γγ Εμπορίου μιλώντας τστον ΑΝΤ1.

Παράλληλα διευκρίνισε πως σε περίπτωση που κάποιος πολίτης στείλει μήνυμα στο 13033 και δεν λάβει απάντηση, τότε πριν βγει από το σπίτι του, θα πρέπει να ξαναστείλει μήνυμα μέχρι να λάβει απάντηση. Το να μη λάβει απάντηση μπορεί να οφείλεται στο γεγονός πως εκείνη την ώρα, στη συγκεκριμένη περιοχή, να υπάρχουν πολλά μηνύματα.

Αν δηλαδή εσείς ο ίδιος έχετε κάνει πολλές εξόδους σε μία ημέρα ή αν στην περιοχή σας παρατηρείτε έντονη κινητικότητα, ενδεχομένως να δεχθείτε αρνητική απάντηση στο sms από το 13033.

Επισημαίνεται πως κάθε πολίτης είναι απαραίτητο να έχει στο κινητό του τηλέφωνο την απάντηση από το 13033 για να μπορέσει να μετακινηθεί, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο.

Ισχύουν όσα ίσχυαν και στο πρώτο lockdown

Πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, είπε πως δεν υπάρχει "κόφτης" στα sms.

Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ (105,8) ο κ. Ζαριφόπουλος είπε ότι όσον αφορά στα sms ισχύουν όσα ίσχυαν και στο πρώτο lockdown.

Όπως εξήγησε το sms είναι σαν ένα κομμάτι, όπως ακριβώς η έγγραφη βεβαίωση που μπορεί να κάνει κανείς για να μπορέσει να κυκλοφορήσει και μετά καταστρέφεται.

«Δεν αποθηκεύονται τα μηνύματα. Δεν τα κρατάμε τα μηνύματα αυτά. Δεν ήταν ποτέ ο στόχος του 13033 αυτός», είπε χαρακτηριστικά. Επανέλαβε ότι σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει χρέωση στο 13033.

Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος είπε πως «υπάρχουν πολίτες που έχουν κάνει φραγή σε 5ψηφια νούμερα και αυτό επηρεάζει την επικοινωνία με το 13033».

Τέλος, σημείωσε πως «μεγάλο ρόλο παίζει το σήμα που έχει κανείς», ενώ είναι γνωστό πως δεν μπορείς να στείλεις μήνυμα, αν δεν έχεις καθόλου μονάδες, παρότι η υπηρεσία είναι χωρίς χρέωση.

Τελευταία τροποποίηση στις 11:50 - 10 Νοε 2020
Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.