ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Test Drive στο Subaru Trezia: Μικρό στο μάτι... μεγάλο σε χώρους!

16:09 - 08 Ιουλ 2011 | Car
Test Drive στο Subaru Trezia: Μικρό στο μάτι... μεγάλο σε χώρους!

H Subaru κάνει την πρώτη εμφάνιση της στην κατηγορία των πολυμορφικών αυτοκινήτων, με ένα αυτοκίνητο που ευελπιστεί να αποδειχθεί «θησαυρός», όπως προκύπτει από το όνομα του.

Στο άκουσμα και μόνο της λέξης Subaru, το μυαλό όλων πάει στους αγώνες αυτοκίνητου, τους πανίσχυρους κινητήρες, τα κορυφαία σύστημα τετρακίνησης και φυσικά την απολαυστική οδήγηση.Η ιαπωνική μάρκα, πρωταγωνίστρια για χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, έχει κερδίσει φανατικούς φίλους, ωστόσο μόνο αυτοί δεν φτάνουν για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς. Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα από τότε που αποχώρισε από το WRC, προσπαθεί να διευρύνει τη γκάμα της, με μοντέλα μικρότερα σε κυβισμό, πιο οικονομικά και πιο πρακτικά, προσεγγίζοντας ένα ευρύ φάσμα αγοραστών.


Το Trezia είναι η πρώτη απόπειρα της στην κατηγορία των μικρών MPV και προέρχεται από την Toyota.Είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το Verso-S, αφού έχουν κατασκευαστεί στην ίδια γραμμή παραγωγής, με τις μόνες σχεδιαστικές διαφορές να αφορούν τα λογότυπα και την μάσκα η οποία έχει μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση. Το ίδιο ισχύει για τα μηχανικά μέρη, που είναι κοινά, όπως και για την εικόνα του σαλονιού του αυτοκινήτου, όπου τα πάντα προδίδουν ότι βρίσκεσαι σε ένα Toyota, από τα χειριστήρια και τους διακόπτες έως τον επιλογέα των ταχυτήτων και τα όργανα στο ταμπλό. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το Trezia είναι το αυτοκίνητο που μπορεί να λύσει όλες τις καθημερινές ανάγκες. Είναι ευέλικτο σε κίνηση στην πόλη, αρκετά ψηλό ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερη οπτική επαφή με το τι συμβαίνει γύρω του και μπορεί να χωρέσει ακόμα και σε ένα μικρό στενό, παρκάροντας με ευκολία.


Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή, είναι κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας, παρά την ύπαρξη κάποιων σκληρών πλαστικών.Το πολύ καλό φινίρισμα δημιουργεί θετική εικόνα, όπως και η εργονομία όλων των διακοπτών οι οποίο είναι τοποθετημένοι έτσι να κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Οι πολλές θήκες για αντικείμενα και οι κρυφοί χώροι, μπορούν να βολέψουν οτιδήποτε θελήσει κάποιος από τους επιβάτες, ακόμα και την ομπρέλα ή τα μπαλάκια του τένις ή ακόμα και ένα ζευγάρι παπούτσια, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που υπάρχει κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ! Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα δεν πρόκειται να παραπονεθούν για το διαθέσιμο χώρο, ούτε για το που θα χωρέσουν τις βαλίτσες τους σε ένα ταξίδι, αφού τα 429 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι αρκετά. Τώρα, αν θέλει κάποιος να κουβαλήσει και πιο μεγάλα αντικείμενα δεν έχει παρά να «ρίξει» τα καθίσματα και να κερδίσει ένα επίπεδο χώρο 1.388 λίτρων.


Ο εξοπλισμός του Trezia στην βασική έκδοση είναι ιδιαίτερα πλούσιος, περιλαμβάνοντας 7 αερόσακους, σύστημα VDC, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, a/c, ράδιοcd - MP3 και πολλά ακόμα. Η πιο πλούσια κοστίζει επιπλέον 1.300 ευρώ και διαθέτει εκτός των παραπάνω ζάντες 16΄΄, προβολείς ομίχλης, χρωμιωμένες λεπτομέρειες, χειριστήρια για το ηχοσύστημα στο τιμόνι, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, αλλά όχι και το σύστημα διαμόρφωσης χώρου δυο επιπέδων στο πορτμπαγκάζ, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο στη βασική έκδοση.


Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οδηγήσαμε το Trezia κάτω από όλες τις συνθήκες. Το μικρό MPV της Subaru, είναι ένα αυτοκίνητο πόλης για κάθε δουλειά, που μπορεί να αντεπεξέλθει και σε συνθήκες κίνησης στην εθνική οδό για ένα μικρό ταξίδι.Ο 1,3 λίτρου Dual VVT-i κινητήρας των 99 ίππων είναι σπιρτόζικος στις χαμηλές στροφές και κινεί γρήγορα το ελαφρύ αμάξωμα των 1.070 κιλών από φανάρι σε φανάρι, το 6αρι κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και βοηθά στις επιταχύνσεις, με τις αναρτήσεις να είναι προσαρμοσμένες στην άνεση των επιβατών, απορροφώντας τους κραδασμούς. Σε ανοικτό δρόμο και πλήρη φορτίο, μπορεί να χρειαστεί να πιέσεις λίγο παραπάνω το γκάζι για να κινηθεί γρήγορα, ωστόσο δεν θα δυσκολευτεί μέχρι την ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Στους πλευρικούς ανέμους δείχνει ευπάθεια λόγω των μεγάλων θόλων των τροχών ενώ και στις στροφές εμφανίζει ελαφρά κλίση, κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Φυσικά, το Trezia δεν το αγοράζεις για να την δυναμική οδική συμπεριφορά του, αλλά για αρετές που έχει ως MPV και την ευελιξία του, στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά για την κατηγορία του. Επίσης, και για τον οικονομικό χαρακτήρα του, αφού δεν θα ξεπεράσει τα 7 λτ./100 χλμ ακόμα και να το πιέσεις αλλά και για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (127 γρ./χλμ).


Το νέο πολυμορφικό μικρό της Subaru, χάρη και στην Toyota, προσφέρει ποιότητα και αξιοπιστία, είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν ένα πρακτικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις τους και μπορεί να αντεπεξέλθει χάρη στους χώρους του σε κάθε ανάγκη. Η τιμή των 15.490 ευρώ, μπορεί να χαρακτηριστεί «αλμυρή», αλλά είναι κατά 600 περίπου φθηνότερο από το Toyota Verso-S.



Επιδόσεις-Τιμή
0-100 χλμ./ώρα: 13,3΄΄

Τελική ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (δοκιμής): 6,9 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 127 γρ./χλμ.

Τιμή: από 15.490 / 14.530€ *

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:  16.790 / 15.830€ *

* Η τιμή υπολογίζεται με το όφελος της απόσυρσης

 

Εγγυήσεις

Μηχανικά μέρη: 3 χρόνια

Χρώμα: 6 χρόνια

Σκουριά: 12 χρόνια

Οδική βοήθεια: 1 χρόνος



HIGHLIGHTS

Μας άρεσε: Ευελιξία, χώροι, πρακτικότητα, ποιότητα, εξοπλισμός,

Δεν μας άρεσε: Θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές, τιμή


Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος

Φωτό: Γιώργος Παππάς

Read more http://www.monopoli.gr/cars-and-motion/%CE%94%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82/item/108066-Test-Drive-%CF%83%CF%84%CE%BF-Subaru-Trezia-%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.