ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

EG Brands: Μετά τα αντισηπτικά επεκτείνεται σε νέους κωδικούς

12:01 - 05 Δεκ 2020 | Επιχειρήσεις
EG Brands: Μετά τα αντισηπτικά επεκτείνεται σε νέους κωδικούς
Αύξηση των πωλήσεων σε αντισηπτικά σε νοικοκυριά αναμένει η αγορά του κλάδου καθώς δεύτερος εγκλεισμός που αποφασίστηκε τον Νοέμβριο, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αναμένεται να αυξήσει τις ανάγκες κάθε σπιτιού σε αντισηπτικά χεριών, καθώς μεγάλο μέρος των απολυμαντικών αναγκών όλο το προηγούμενο διάστημα καλυπτόταν από τις επιχειρήσεις που το προσέφεραν στους εργαζόμενούς τους.

Είναι ενδεικτικό ότι η EG Brands, παρασκευάστρια εταιρία του πρώτου σε πωλήσεις ελληνικού αντισηπτικού χεριών -του Herbarium- ανακοίνωσε ότι έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να είναι έτοιμη για να καλύψει την ζήτηση σε απολυμαντικά διαφόρων τύπων. 

Να σημειωθεί ότι η EG Brands διαθέτει στην ελληνική αγορά καθαριστικά τζελ χεριών με αντισηπτική δράση ήδη από το 2013 και είναι ένας από τους βασικότερους προμηθευτές των μεγάλων αλυσίδων λιανικής, ξεπερνώντας το πρώτο τετράμηνο του 2020 τα 300.000 lt προϊόντος Herbarium σε διάφορες συσκευασίες των 80, 500, και 1000 ml, καθώς και των 4 lt.

Είναι η επιχείρηση που όλο το προηγούμενο διάστημα κάλυψε εξ’ ολοκλήρου τις ανάγκες των πελατών της (και κυρίως των Σούπερ Μάρκετ) προμηθευόμενη εγκαίρως ικανές ποσότητες οινοπνεύματος ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα την παραγωγή της.

Εκτός του τζελ, η EG Brands προσφέρει όλη τη γκάμα των αντισηπτικών προϊόντων Herbarium, υγρά κρεμοσάπουνα και αυτό το διάστημα είναι έτοιμη να παρουσιάσει και νέα προϊόντα της σειράς, όπως το καινοτόμο προϊόν επιφανειών Herbarium Multi σε σπρέι 3 σε 1 (απολυμαντικό, καθαριστικό, αποσμητικό με φυσικούς καθαριστικούς και αποσμητικούς παράγοντες), την συμπυκνωμένη του μορφή Herbarium Multi Power για μεγάλες επιφάνειες, αλλά και το μοναδικό Herbarium Antibacter LA, απολυμαντικό ρούχων για πλυντήριο με μαλακτικές και αποσμητικές ιδιότητες.

Επιπλέον έχει ήδη αρχίσει η παραγωγή των προϊόντων gel κρεμοσάπουνων με νέα αρώματα σε συνδυασμό με το ανασχεδιασμό των συσκευασιών.

Όσον αφορά τις τιμές, όπως αναφέρει η εταιρία, παρά το γεγονός ότι το κόστος παραγωγής το προηγούμενο διάστημα εκτοξεύθηκε στα ύψη λόγω σοβαρότατων ελλείψεων, είτε οινοπνεύματος, είτε υλικών συσκευασίας, η EG Brands αποφάσισε να μην περάσει καμία αύξηση στους καταναλωτές, γι’ αυτό ακόμη και σήμερα οι τιμές των προϊόντων συγκρατούνται στα προ κρίσης επίπεδα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.