Η Icon Energy, η οποία ιδρύθηκε τον περασμένο Αύγουστο, υπέβαλε αίτηση για την εισαγωγή των κοινών μετοχών της στον Nasdaq και προσφέρει 1,25 εκατ. συν κάποιες πρόσθετες μετοχές με στόχο την αποκόμιση 4,6 έως 5,5 εκατ. δολαρίων από τη συμφωνία. Τα καθαρά έσοδα από την προσφορά αυτή θα χρησιμοποιηθούν για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, σύμφωνα με την Icon Energy.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει με ένα ιαπωνικής κατασκευής panamax bulker Alfa του 2006, με χωρητικότητα 77.326 dwt, από την Pavimar της Παναγιωτίδη, με αντάλλαγμα μετοχές. Το πλοίο, αυτήν τη στιγμή, είναι ναυλωμένο με λήξη της ναύλωσης από τον Οκτώβριο του 2025 έως τον Φεβρουάριο του 2026.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της Icon Energy για την ΑΜΚ, το πλάνο είναι να αναπτυχθεί, να ανανεωθεί και να επεκταθεί ο στόλος της εταιρείας μέσω της αγοράς μεταχειρισμένων bulkers, ενώ η εταιρεία εξετάζει και το ενδεχόμενο διαφοροποίησης σε άλλους τομείς ή παραγγελίας νεότευκτων πλοίων. Ο Pavimar θα ενεργεί ως εμπορικός και τεχνικός διαχειριστής του στόλου της Icon.
Με την κίνηση αυτή, η Παναγιωτίδη θα ακολουθήσει τα βήματα του αδελφού της Πέτρου, ο οποίος διευθύνει δύο εταιρείες εισηγμένες στον Nasdaq: την Castor Maritime, ιδιοκτήτρια bulker και boxship, και την Toro, μία επιχείρηση δεξαμενόπλοιων και υγραερίου που αποτελεί spin-off της Castor.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr