Μέσα στο πρώτο δίωρο της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 1400 κλήσεις εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 600. Το 74% των κλήσεων αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα ενώ το 6% την ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης. Ένα ποσοστό 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από το Νομό Αττικής, το 4% από το Νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις έγιναν από άλλους Νομούς.
Οι εθελοντές γιατροί ψυχολόγοι και κοινωνική λειτουργοί κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.
Σχολιάζοντας το θέμα ο Περιφερειάρχης Αττικής και Πρόεδρος του ΙΣΑ, Γ. Πατούλης, τόνισε τα εξής:
«Ευχαριστώ θερμά τους εθελοντές που στηρίζουν τη σημαντική αυτή προσπάθεια για την ενημέρωση και στήριξη των πολιτών στις κρίσιμες αυτές ώρες που περνάει η χώρα μας. Ζητάμε την κατανόηση του κόσμου γιατί γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τους εθελοντές να ανταποκριθούν στις κλήσεις. Προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων. Για παράδειγμα είδαμε το χαρισματικό ηθοποιό στο νέο σποτ για τον κορωνοιό να μπαίνει με τα παπούτσια στο σπίτι κάτι που είναι λάθος. Μένουμε στο σπίτι αλλά τηρούμε και εκεί σχολαστικά κανόνες υγιεινής. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι θα είμαστε εδώ στη μάχη της ενημέρωσης και της προστασίας των πολιτών και ειδικά των ευπαθών ομάδων».
Διαβάστε επίσης:
Ενεργοποιείται τηλεφωνικό κέντρο βοήθειας της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr