ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Η Xiaomi διασχίζει τον ωκεανό ταράζοντας τα «νερά» της αγοράς

Η Xiaomi διασχίζει τον ωκεανό ταράζοντας τα «νερά» της αγοράς

01:03 - 30 Μαρ 2015
Η κινεζική εταιρία Xiaomi αποτελεί ένα αρκετά γνωστό brand που πωλεί προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας και έξυπνου σχεδιασμού, όπως smartphones και tablets, σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές. Αλλά αν θεωρήσουμε ότι τα smartphones και τα tablets που κατασκευάζει και διαθέτει στην Κίνα είναι φθηνά, τι θα έπρεπε να πούμε για την τηλεόραση 40-ιντσών «Xiaomi Mi TV 2», μια Android-powered Smart TV, που κοστίζει μόλις 320 δολάρια ΗΠΑ.

Στα χαρακτηριστικά αυτής της τηλεόρασης περιλαμβάνεται μία πολύ γρήγορη οθόνη και ισχυρό τσιπ για το χειρισμό του λειτουργικού συστήματος, που είναι βασισμένο στο Android. Υποστηρίζει, επίσης, όλα τα είδη των βίντεο και παιχνιδιών, είναι εξαιρετικά λεπτή, και οι τυχεροί καταναλωτές μπορoύν να την αγοράσουν ακόμη και σε ένα από τα πολλά φωτεινά χρωματιστά περιβλήματα με τα οποία διατίθεται -και είναι τόσο διασκεδαστικά- ενώ θυμίζουν τις πολύχρωμες συνθέσεις των tablets της εταιρείας.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να ανταγωνιστεί οποιοσδήποτε την τιμή στην οποία διατίθεται αυτή η τηλεόραση. Οι καταναλωτές θα μπορούσαν ίσως να βρουν παρόμοιες 40-ιντσών τηλεοράσεις σε διάφορα καταστήματα, όπως το αμερικανικό Best Buy π.χ., αλλά σε καμία περίπτωση οι συσκευές αυτές δεν θα διαθέτουν τις προδιαγραφές μιας Smart TV. Οι μάρκες σε αυτή την τιμή περιλαμβάνουν μόνο πολύ βασικά χαρακτηριστικά, και σε καμία περίπτωση κάποια από τις δυνατότητες που σχετίζονται με το διαδίκτυο, οι οποίες ενσωματώνονται σε μια Smart TV.

H Xiaomi είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία η κύρια δραστηριότητα της οποίας είναι η κατασκευή κινητών συσκευών, σε μια χώρα της οποίας ο πληθυσμός που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ανέχεται σε 649 εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ κατά το 2014 οι άνθρωποι που χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο μέσω του κινητού τους στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 57 εκατομμύρια, σύμφωνα με το CNNIC (China Internet Network Information Center). Σε αυτό το περιβάλλον η Xiaomi λειτουργεί αποτελεσματικά με ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην online πώληση, αποφεύγοντας τις παραδοσιακές δαπάνες μάρκετινγκ και τη διαφήμιση σε μεγάλο βαθμό.

 

Σύμφωνα με το Business Insider,  τον Φεβρουάριο, η Xiaomi ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να πωλεί τα προϊόντα της και στις ΗΠΑ, με εξαίρεση τη δημοφιλή σειρά της από smartphones και tablets.

 

Ας ελπίσουμε ότι η εταιρεία σκέφτεται σύντομα να συμπεριλάβει στην επέκταση της αγοράς της και την ευρωπαϊκή ήπειρο. Φαντασθείτε να έχουμε και οι έλληνες καταναλωτές τη δυνατότητα  να αγοράσουμε προϊόντα τόσο υψηλής τεχνολογίας -και με ενδιαφέροντα σχεδιασμό- σε τέτοιες τιμές. Υπό την προϋπόθεση, βέβαια, ότι θα μπορούμε να αγοράζουμε εισαγόμενα προϊόντα σε ευρωπαϊκές και όχι τριτοκοσμικές τιμές…

 

Πηγή: Business Insider

Τελευταία τροποποίηση στις 08:08 - 30 Μαρ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.