• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε άρθρα με συμβουλές επιτυχίας. Είναι διασκεδαστικά, ευκολοδιάβαστα και τα μοιράζεσαι εύκολα, πράγμα που ίσως εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που περιλαμβάνουν καταλόγους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε προκειμένου να είμαστε επιτυχημένοι μάνατζερ, επιχειρηματίες ή οτιδήποτε άλλο. Και οι συμβουλές που δίνουν, συχνά ακούγονται λογικές: Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ για παράδειγμα, δημοσίευσε μια λίστα, σε συνεργασία με το Business Insider, με 14 πράγματα που κάνουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι πριν από το πρωινό τους. Περιλαμβάνει συμβουλές του τύπου, να πίνετε νερό και να στρώνετε το κρεβάτι σας. Μια άλλη λίστα, που δημοσίευσε το περιοδικό Forbes, ισχυρίζεται ότι κάθε επιτυχημένος άνθρωπος μοιράζεται αυτό το μυστικό: Ξέρει πότε πρέπει να μείνει και πότε πρέπει να φύγει. Το Entrepreneur, συμβουλεύει τους αναγνώστες του να σταματήσουν να βλέπουν τα προβλήματα και να αρχίσουν να βλέπουν τις ευκαιρίες! Ενώ το Inc., ενθαρρύνει τους αναγνώστες να σταματήσουν να αναζητούν την αποδοχή των άλλων και να επικεντρωθούν στην αντιμετώπιση των αδυναμιών τους.

Πότε κρίνετε η επιτυχία ενός ηγέτη; Μα όπως και όλων των υπολοίπων. Από την αποτελεσματικότητά του. Και τι χρειάζεται ένας ηγέτης για να είναι αποτελεσματικός; Κυρίως, να γνωρίζει τον εαυτό του και να είναι σε θέση να τον διαχειριστεί, πριν αρχίσει να διαχειρίζεται οποιονδήποτε και οτιδήποτε άλλο.

Σήμερα οι περισσότερες γυναίκες, ξεκινούν να κάνουν καριέρα στον χώρο των business, αλλά και σε άλλα επαγγέλματα με το ίδιο επίπεδο νοημοσύνης, εκπαίδευσης και δέσμευσης με τους άνδρες, ωστόσο, συγκριτικά, σε σχέση με τους άνδρες λίγες γυναίκες καταφέρνουν να αναδειχτούν στα ψηλά σαλόνια της ηγεσίας. Το γεγονός αυτό, οφείλεται στους γνωστούς, άδικους λόγους της σημερινής πραγματικότητας, ενός ανδρικού κόσμου που μονοπωλεί τα ψηλά σαλόνια της οροφής της ιεραρχίας των επιχειρήσεων και όχι μόνο. Ο κόσμος, σήμερα έχει ανάγκη από νέο αίμα ηγεσίας. Όλες οι γυναίκες και οι άνδρες, με μυαλό, που διαθέτουν την επιθυμία και την επιμονή να ηγηθούν πρέπει να ενθαρρύνονται έτσι ώστε να φτάσουν στο σημείο να προσφέρουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να αφήσουν το δικό τους στίγμα.

Ποιος ωφελείται όταν ένας διευθυντής ή ένα στέλεχος υποστηρίζει κάποιον νεώτερο, προσφέροντας του καθοδήγηση, προάσπιση και προώθηση; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι και οι δύο.

Ως επικεφαλής μιας επιχείρησης ή ενός έργου, πρέπει πάντα να είστε βέβαιοι ότι όλοι στην ομάδα σας καταλαβαίνουν το όραμά σας, αυτό δηλαδή που προσπαθείτε να επιτύχετε. Για να το επιτύχει κάποιος αυτό δεν αρκεί να μιλάει ο ίδιος πρέπει να ξέρει και να ακούει, να εξετάζει και να ενσωματώνει τις ιδέες όλων και να ενεργεί γρήγορα ώστε να αντιμετωπίζει τα τυχόν προβλήματα που προκύπτουν. Άρα χρειάζεται να μιλάει με την ομάδα του.

Οι σύντομες επαναλήψεις και οι σταθερές προθεσμίες μπορούν να προκαλέσουν μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, ενισχύοντας την παραγωγικότητα της ομάδας. Αλλά ενώ η πίεση του προγράμματος δημιουργεί πειθαρχία, είναι σημαντικό να βρείτε το σημείο τομής μεταξύ της ελευθερίας δράσης και της εξουθένωσης. Οι επαναλήψεις που είναι μικρότερες από τις απαραίτητες καταλήγουν να πλήττουν τις επιδόσεις της διαχείρισης ενός έργου. Τα καλύτερά λογισμικά ανάπτυξης έργου Agile* ζυγίζουν τις αντιπαραθέσεις συλλέγοντας δεδομένα αντί να πέφτουν στην ψευδαίσθηση ελέγχου.

Η τελειομανία είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μια πλευρά, μπορεί να σας παρακινήσει να εκτελέσετε και να παραδώσετε μια εργασία υψηλής ποιότητας. Από την άλλη, μπορεί να σας προκαλέσει περιττό άγχος και να σας επιβραδύνει. Πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα θετικά στοιχεία της τελειομανίας σας και να μετριάσετε τα αρνητικά; Ποια μέτρα ή πρακτικές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διατηρήσετε την τελειομανία σας υπό έλεγχο; Μήπως πρέπει να ζητήσετε κάποια βοήθεια;

Η πολιτισμική ευχέρεια στην ηγεσία είναι κρίσιμη για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και είναι μια ικανότητα που έχει επανειλημμένα συνδεθεί με τις οικονομικές επιδόσεις. Η οικοδόμηση μακροχρόνιων διαπολιτισμικών σχέσεων οδηγεί στην αύξηση της δημιουργικότητας και της σκέψης εκτός πλαισίου. Αποτελεί βασικό συστατικό για την αύξηση της παραγωγικότητας και της καινοτομίας, ενώ παράλληλα εξαλείφει το είδος της ομοιομορφίας που μπορεί να οδηγήσει σε αυτό που οι Αμερικανοί ονομάζουν "groupthink", η κονή – δογματική αντίληψη δηλαδή (κάτι που μπορεί να περιορίσει την ικανότητα μιας εταιρείας να προσεγγίσει την παγκόσμια πελατειακή βάση).

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των οργανισμών, φυσικών και εταιρικών, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας σε όλο τον κόσμο, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Τι ακριβώς συμβαίνει όταν κάποιος αντιμετωπίζει έναν δυσαρεστημένο πελάτη. Παρόλο που πολλές εταιρείες καταγράφουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής γενικά εμποδίζουν την κοινοποίηση των αποτελεσμάτων.

Στόχος της στρατηγικής διοίκησης είναι η βέλτιστη ευθυγράμμιση των εταιρικών πολιτικών και των στρατηγικών προτεραιοτήτων. Αυτή επιτυγχάνεται με την συστηματική ανάλυση των παραγόντων που σχετίζονται με τους πελάτες και τους ανταγωνιστές αλλά και της ίδιας της επιχείρησης.

 

Η έλλειψη δεξιοτήτων και εμπιστοσύνης στις μετρήσεις εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το πολυπόθητο digital branding, μια ισχυρή φήμη και παρουσία της μάρκας τους στον ψηφιακό κόσμο.

Όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν τον ίδιο τελικό στόχο είτε η επιχείρησή σας είναι B2C (απευθύνεται δηλαδή στον τελικό καταναλωτή) είτε B2B (απευθύνεται σε άλλες επιχειρήσεις): να δημιουργήσετε μια θετική φήμη για την εταιρεία σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι προσεγγίσεις αρχίζουν να διαφέρουν, ωστόσο, όταν αρχίζετε να εξετάζετε το κοινό-στόχο. Η δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ B2C είναι πολύ διαφορετική από αυτήν των B2B, καθώς το μάρκετινγκ επιχειρήσεων που απευθύνεται σε μεμονωμένους καταναλωτές διαφέρει από εκείνο που επικεντρώνεται στην πώληση σε πιο επιχειρηματικά ακροατήρια.

σελίδα 1 από 88
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman