ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Οι εφαρμογές συνομιλίας και μηνυμάτων είναι πλέον μεγαλύτερες από τα κοινωνικά δίκτυα

Οι εφαρμογές συνομιλίας και μηνυμάτων είναι πλέον μεγαλύτερες από τα κοινωνικά δίκτυα

11:02 - 26 Νοε 2015
Οι χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μηνυμάτων για να συνομιλήσουν όχι μόνο με τους φίλους τους, αλλά και να συνδεθούν με τα εμπορικά σήματα, να επιβλέψουν τα εμπορεύματα τους, και να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο τους. Αυτά που ήταν κάποτε απλώς υπηρεσίες για ανταλλαγή μηνυμάτων, φωτογραφιών, βίντεο, εικόνων GIF, έχουν εξελιχθεί σε εκτεταμένα οικοσυστήματα με τους δικούς τους προγραμματιστές, εφαρμογές και API.

Οι εφαρμογές συνομιλίας διαθέτουν μια σειρά από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που προσελκύουν ιδιαίτερα τις επιχειρήσεις και τους marketers, όπως το μέγεθος, η διάρκεια, τα ποσοστά χρήσης και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών. Η συνδυασμένη βάση χρηστών από τις τέσσερις κορυφαίες εφαρμογές chat είναι μεγαλύτερη από εκείνη των τεσσάρων κορυφαίων κοινωνικών δικτύων. Οι εφαρμογές συνομιλίας έχουν επίσης υψηλότερα ποσοστά διατήρησης και χρήσης από τις περισσότερες mobile apps. Τέλος, η πλειοψηφία των χρηστών τους είναι νέοι, ένα εξαιρετικά σημαντικό δημογραφικό στοιχείο για τα εμπορικά σήματα, τους διαφημιστές και τους εκδότες.

Ας εξετάσουμε μια νέα έκθεση της BI Intelligence, που δείχνει το μέγεθος της αγοράς μηνυμάτων app και πώς αυτές οι εφαρμογές αλλάζουν, καθώς επίσης και τα είδη των ευκαιριών για τη δημιουργία εσόδων που προέκυψαν από το αυξανόμενο κοινό που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μηνυμάτων καθημερινά.

BI INTEL

Εδώ είναι μερικές από τις σημαντικές βελτιώσεις:

  • Οι mobile εφαρμογές μηνυμάτων είναι κάτι περισσότερο από μηνύματα. Οι μεγαλύτερες υπηρεσίες έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα (MAU). Οι πτώση των τιμών των δεδομένων, οι φθηνότερες συσκευές, και οι βελτιωμένες δυνατότητες βοηθούν  στην προώθηση της ανάπτυξης τους.
  • Το πρώτο στάδιο της επανάστασης στην εφαρμογή συνομιλίας επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη. Στην επόμενη φάση, οι εταιρείες θα επικεντρωθούν στην οικοδόμηση υπηρεσιών και τη δημιουργία εσόδων από την τεράστια βάση χρηστών στις εφαρμογές συνομιλίας».
  • Οι δημοφιλείς εφαρμογές της Ασίας, όπως οι WeChat, KakaoTalk, και LINE έχουν ηγετικό ρόλο στην εξεύρεση καινοτόμων τρόπων για να προσελκύσουν χρήστες. Έχουν, επίσης, δημιουργήσει επιτυχημένες στρατηγικές για τη δημιουργία εσόδων από τις υπηρεσίες τους.
  • Οι εταιρείες media και οι marketers εξακολουθούν να επενδύουν περισσότερο χρόνο και πόρους σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter από ό, τι σε υπηρεσίες μηνυμάτων. Αυτό θα αλλάξει καθώς οι εταιρείες μηνυμάτων χτίζουν τις υπηρεσίες τους και παρέχουν περισσότερες διόδους για τη σύνδεση εμπορικών σημάτων, εκδοτών και διαφημιστών με τους χρήστες.

Συγκεκριμένα, η έκθεση μας δίνει πληροφορίες για μια υψηλού επιπέδου επισκόπηση της αγοράς μηνυμάτων στις ΗΠΑ, συγκρίνοντας συνολικά κάθε μήνα τους ενεργούς χρήστες και τις κορυφαίες εφαρμογές συνομιλίας. Ακόμα, εξετάζει τη συμπεριφορά των χρηστών συνομιλίας με τους χρήστες app γενικά, ειδικά αυτή που τους κάνει ελκυστικούς στα εμπορικά σήματα, τους εκδότες και τους διαφημιστές. Προσδιορίζει αυτό που διακρίνει τις εφαρμογές συνομιλίας στη Δύση από αυτές στην Ανατολή. Και τέλος, θέτει σε συζήτηση τους δυνητικά επικερδείς δρόμους τους οποίους πρέπει οι εταιρείες να επιδιώκουν ώστε να έχουν κέρδος από τις υπηρεσίες τους, ενώ προσφέρει βασικές ιδέες στους marketers για τις επιπτώσεις που κρίνουν την αλληλεπίδραση με τους χρήστες μέσα από αυτές τις νέες πλατφόρμες.

Πηγή: Business Insider

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.