ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποια θα είναι η στρατηγική ανάπτυξης της Κορρές το 2015

00:40 - 24 Ιουλ 2014 | Επιχειρήσεις
Ποια θα είναι η στρατηγική ανάπτυξης της Κορρές το 2015
Καινοτόμα προϊόντα και περαιτέρω ανάπτυξη σε τρεις αγορές και συγκεκριμένα Ελλάδα, Αμερική και Γερμανία, θα αποτελέσουν τις βασικές προτεραιότητες της διοίκησης της εταιρείας Κορρές και την επόμενη χρονιά, όπως μας επεσήμανε αποκλειστικά στέλεχος της διοίκησης.
Σύμφωνα με αυτή την πηγή, νέα καινοτόμα προϊόντα που θα προκαλέσουν αίσθηση έρχονται από τον Σεπτέμβριο.
Τα προϊόντα αυτά θα αφορούν την κατηγορία μόνιμων βαφών μαλλιών (η ΚΟΡΡΕΣ είναι Νο1 στις βαφές μαλλιών στο φαρμακείο), όσο και τις κατηγορίες περιποίησης προσώπου, μακιγιάζ και αρώματος.
Δέσμευση της ΚΟΡΡΕΣ, σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, είναι να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων, την υποστήριξη σημαντικών κατηγοριών, τις ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του φαρμακείου ως προορισμού αγοράς αποτελεσματικών, ποιοτικών καλλυντικών.
Παρά το ότι η εταιρεία διατηρεί παρουσία σε 30 χώρες (ΗΠΑ, Ρωσία, Γερμανία, Ισπανία, Αγγλία, Νορβηγία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Πολωνία, Σουηδία, Ελβετία, Ολλανδία, Σλοβακία, Κύπρος, Αυστραλία, Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, Σιγκαπούρη, Ν. Αφρική κ.ά.), με παρουσία σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης διεθνώς.η στρατηγική ανάπτυξης το άμεσο προσεχές διάστημα θα εστιαστεί σε τρεις αγορές (Ελλάδα, Αμερική και Γερμανία).

Για την Ελλάδα, οι προβλέψεις της εταιρείας είναι ότι τα περιθώρια ακόμη μεγαλύτερης διείσδυσής της στο βασικό κανάλι διανομής της τα φαρμακεία παραμένουν μεγάλα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2013 η branda Kορρές κατέγραψε αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ελλάδα -με ανάπτυξη σε όλες τις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του χαρτοφυλακίου της, με πρωταγωνιστές αυτές της φροντίδας προσώπου και σώματος, αλλά και της αντιηλιακής προστασίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η ΚΟΡΡΕΣ διατήρησε την κορυφαία θέση στις κατηγορίες των βαφών και του μακιγιάζ, ενώ στις κατηγορίες προϊόντων περιποίησης προσώπου και αντιηλιακών κατέγραψε σχεδόν διπλάσιο ποσοστό ανάπτυξης σε σχέση με τη συνολική αγορά στο κανάλι του φαρμακείου.


Εντωμεταξύ η Αμερική παραμένει ύψιστης σημασίας για την Κορρές, αποτελώντας τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία εκτός Ελλάδος. Υπενθυμίζεται, ότι τον Ιανουάριο ίδρυσε θυγατρική εταιρεία για Β. Αμερική και Καναδά, με σκοπό να αξιοποιήσει στο έπακρο την εξαιρετική ευκαιρία που παρουσιάζει η συγκεκριμένη αγορά, καθώς με έρευνα που πραγματοποίησε η Κορρές, η branda της είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στα μεγάλα δίκτυα όπου διατίθεται -ειδικότερα στα SEPHORA- και σε σύγκριση όχι μόνο με φυσικές μάρκες καλλυντικών.

Παράλληλα, σημειώνουν πηγές της εταιρείας η νέα στρατηγική συμφωνία με την AVON για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, της δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό που υιοθετεί τις αξίες και φιλοσοφία της.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 00:50 - 24 Ιουλ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.