ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Internet: Νέος, πτυχιούχος και με «δίψα» για πληροφόρηση

11:29 - 02 Δεκ 2005 | Επιχειρήσεις
Είναι νέος, έχει πτυχίο, διψάει για ενημέρωση και σερφάρει από το σπίτι. Αυτό με λίγα λόγια είναι το προφίλ του Έλληνα χρήστη του Ίντερνετ, όπως παρουσιάζεται στην έρευνα «e-metrics 2005». Στη μελέτη συμμετείχαν 35 απί τις πλέον δημοφιλείς πύλες και ιστοσελίδες και 16 χιλιάδες χρήστες εκ των οποίων το 88,5% προσδιόρισε ως κύρια χρήση του Διαδικτύου την αναζήτηση πληροφοριών
Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Παρασκευής, την έρευνα διενήργησε η εταιρεία AGB- Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks. Από τους 16.000 χρήστες του Διαδικτύου που συμμετείχαν, το 78,6% ήταν άνδρες και το 67,1% αντιπροσώπευαν την ηλικιακή κατηγορία 25-44 ετών. Ειδικότερα, το 41,1% των συμμετεχόντων ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25- 34 ετών, το 27% σε εκείνη μεταξύ 35-44 ετών και το 17,7% στην ηλικιακή ομάδα 15-24 ετών. Έτσι λοιπόν, το 36,8% των χρηστών δηλώνει ότι έχει ανώτατη μόρφωση, το 23,3% ανώτερη και το 19,1% απολυτήριο Λυκείου. Το 88,5% των ερωτηθέντων προσδιόρισαν ως κύρια χρήση του Διαδικτύου την αναζήτηση πληροφοριών: Το 87% ενημερώνεται συχνά ή περιστασιακά για τις πολιτικές εξελίξεις, το 71,7% για την οικονομία, το 93,8% για τις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις, το 73,7% για τα αθλητικά και το 69,9% για τα κοινωνικά-καλλιτεχνικά. Παράλληλα, το 63,7% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το 68,5% για θέματα που αφορούν την εργασία και το 54,7% για το «κατέβασμα» μουσικών αρχείων ή software. Οι χρήστες σε ποσοστό 55,6% συνδέονται με το Διαδίκτυο κυρίως από το σπίτι. Από την εργασία συνδέεται το 40,4% και από το σχολείο ή το πανεπιστήμιο το 2,2%.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.