ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επένδυσεις 230 εκατ. στον ΟΛΠ μετά την υπογραφή της συμφωνίας με την Cosco

19:14 - 27 Νοε 2014 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Επένδυσεις 230 εκατ. στον ΟΛΠ μετά την υπογραφή της συμφωνίας με την Cosco
Στην υπογραφή της συμφωνίας, ύψους 230.000.000 για την κατασκευή του δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ Εμπορευματοκιβωτίων, του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και την εγκατάσταση νέου μηχανολογικού εξοπλισμού στις Προβλήτες II και ΙΙΙ, προχώρησαν την Πέμπτη η διοίκηση του ΟΛΠ με την Cosco.

Την συμφωνία υπέγραψαν ο Πρόεδρος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης και ο Διευθύνων Συμβούλος της ΣΕΠ Α.Ε. cpt. Fu Cheng Qiu, παρουσία του Υπουργού Υ.Ν.Α. κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.


Τα έσοδα της ΟΛΠ ΑΕ από τη νέα σύμβαση με την θυγατρική της Cosco στον Πειραιά αναμένεται να φτάσουν στα 110 εκατ. ευρώ από 34 εκατ. ευρώ το 2013.


Το ποσό προκύπτει από τις συμφωνηθείσες μεταξύ των δύο πλευρών προβλέψεις της συμφωνίας και τα 110 εκατ. ευρώ αφορούν το έτος 2021, οπότε και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η επένδυση των 230 εκατ. ευρώ στο δυτικό τμήμα του Προβλήτα ΙΙΙ και να έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία.


Η συνολική δυναμικότητα του σταθμού των εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (Προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και ΙΙ + ΙΙΙ που διαχειρίζεται η θυγατρική της Cosco ΣΕΠ ΑΕ), αναμένεται τότε να έχει φτάσει στα 7,2 εκατ. TEU. Σημειώνεται ότι 110 εκατ. ευρώ είναι τα επίπεδα που κυμαίνεται αυτή την εποχή ο συνολικός κύκλος εργασιών της θυγατρικής της Cosco στον Πειραιά. 

 

«Είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να κατασκευάζουμε το νέο προβλήτα άμεσα», τόνισε ο πρόεδρος της θυγατρικής της COSCO στον Πειραιά, Κάπτεν Φου.


«Μόλις η σύμβαση εγκριθεί από την ελληνική Βουλή θα κινηθούμε τάχιστα προς την ολοκλήρωση του έργου με στόχο να κάνουμε τον Πειραιά το νούμερα ένα λιμάνι της Μεσογείου και ένα από τα μεγαλύτερα του εισαγωγικού εμπορίου της Ευρώπης», σημείωσε.


Ο Κάπτεν Φου σε σπαστά αγγλικά ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά τον υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη και όλους όσοι συνέβαλαν στην επίτευξη αυτής της συμφωνίας.


«Υπάρχει στήριξη τόσο της ελληνικής όσο και της κινεζικής κυβέρνησης στην προσπάθεια αυτή» συμπλήρωσε, ενώ έκλεισε τις σύντομες δηλώσεις του λέγοντας «θα πετύχουμε». 

«Ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο δαπάνης 230.000.000 με σύμβαση παραχώρησης υπεγράφη σήμερα, καθιστώντας τον Πειραιά ένα από τα πιο σύγχρονα και μεγάλα εμπορευματικά λιμάνια της Ευρώπης. Ο ΟΛΠ ΟΛΠ -4,03% Α.Ε. ως ιδιοκτήτης καθίσταται οικονομικά λιμάνι μεγάλης άξιας και ετήσιων προσόδων, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, της λιμενικής βιομηχανίας και της ανάπτυξης της χώρας.

Το μεγαλύτερο θέμα της χώρας είναι η Ανάπτυξή της. Είναι η βασική παράμετρος που μπορεί να δώσει διέξοδο, μαζί με άλλες διαχειρίσεις, στο πρόβλημα του δημόσιου χρέους. Και μόνο για το θέμα της Ανάπτυξης αξίζει όλοι οι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες του τόπου να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι, προκειμένου να επιτύχουμε γρήγορους ρυθμούς και αποδόσεις. Ο ΟΛΠ, με τις αναπτυξιακές του πρωτοβουλίες καθίσταται ο αναμορφωτής του Πειραιά, ως μια από τις πιο σημαντικές μηχανές ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας υψηλούς ρυθμούς εσόδων και κερδών για τον ίδιο και αυξημένα έσοδα για το κράτος», δήλωσε από την πλευρά του, ο Γιώργος Ανωμερίτης.

 «Με αυτή την επένδυση, το λιμάνι του Πειραιά καθίσταται πρωταγωνιστής στη Μεσόγειο. Η καθαρά παρούσα αξία της καινούριας σύμβασής μας ανέρχεται στα 678 εκατομμύρια ευρώ και παράλληλα δημιουργούνται οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορούν να φιλοξενήσουν πάνω από 6 εκατομμύρια κοντέινερς ετησίως», σημείωσε ο υπουργός, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

«Το λιμάνι του Πειραιά», σημείωσε ο υπουργός, «είναι ο βασικότερος αναπτυξιακός πυλώνας μας στη Ναυτιλία και θέλουμε να είναι ο πρωταγωνιστής στη Μεσόγειο. Πρωταγωνιστής σε φορτία, στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο, στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Ευρώπης, αφού από το 2014 και για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια το λιμάνι συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο».

«Για εμάς τα λιμάνια της Ελλάδας δεν είναι μόνο για να εξυπηρετούν το εσωτερικό μας εμπόριο, αλλά πρέπει να καταστούν διεθνείς κόμβοι εμπορίου και διαμετακομιστικά κέντρα, ώστε να καταστήσουμε τη γεωγραφική μας θέση ως αναπτυξιακό πλεονέκτημα» κατέληξε.

Τελευταία τροποποίηση στις 22:20 - 27 Νοε 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.