ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ελλάκτωρ: Ο εμφύλιος έφερε πιέσεις, νέα χαμηλά για τη μετοχή Κύριο

08:10 - 27 Σεπ 2018 | Αναλύσεις
Ελλάκτωρ: Ο εμφύλιος έφερε πιέσεις, νέα χαμηλά για τη μετοχή
Σημαντικές πιέσεις δέχεται στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών η μετοχή της Ελλάκτωρ που τελευταία κινείται σχεδόν μόνιμα με αρνητικό πρόσημο, κλείνοντας χθες στα 1,43 ευρώ, που είναι νέα χαμηλά έτους! Μάλιστα, στις τελευταίες εννέα συνεδριάσεις, κλείνει πτωτικά στις οκτώ, ενώ μόνο το τελευταίο τριήμερο, υποχωρεί σε ποσοστό περίπου 6,50%.

Είναι σαφές ότι η ιστορία με τον «εμφύλιο» στη διοίκηση έχει κάνει κακό στη μετοχή, τουλάχιστον.. βραχυχρόνια και αντανακλαστικά. Από τις 25 Ιουλίου οπότε και έγινε η αλλαγή μέσω της ιστορικής γενικής συνέλευσης, ο τίτλος χάνει περίπου μισό ευρώ ανά μετοχή, ήτοι το 25% της αξίας του.

Στις 24 Ιουλίου η μετοχή ήταν στα 1,97 ευρώ, ενώ χθες – όπως προαναφέρθηκε – έκλεισε στα 1,43 ευρώ με πτώση 1,38% και όγκο 161.933 τεμάχια. Θυμίζουμε ότι η πλευρά της νέας διοίκησης, ήτοι οι Αφοι Καλλιτσάντση με τους συμμάχους τους έχουν πληρώσει προ ελάχιστων εβδομάδων περί τα 2 έως 2,15 ευρώ ανά μετοχή, για να αποκτήσουν το πλεονέκτημα και να ελέγξουν την εταιρεία.

Βεβαίως, οι προοπτικές εξυγίανσης της Ελλάκτωρ είναι μεγάλες κάτω από το πιο τεχνοκρατικό προφίλ της καινούριας διοικητικής ομάδας, που – εκτός των άλλων – έχει και την υποστήριξη των διεθνών funds. Μένει μόνο να… μονταριστεί το νέο ηγετικό σχήμα, να μπορέσει να «παντρέψει» τις θυγατρικές και να μπορέσει να τις συνδέσει επιχειρησιακά όπου είναι δυνατόν, κάτι που στο παρελθόν δεν γίνονταν.

Άλλωστε, ένα από τα κεφαλαιώδη προβλήματα του (δαιδαλώδους) ομίλου Ελλάκτωρ, ήταν ότι οι θυγατρικές λειτουργούσαν αυτόνομα, ως εντελώς ανεξάρτητες μονάδες, χωρίς καμιά αλληλουχία και χωρίς καμιά σύνδεση μεταξύ τους, έστω και σε επίπεδο οικονομιών κλίμακος.

Τέλος, ένας από τους λόγους που πιέζεται η μετοχή της Ελλάκτωρ, είναι ασφαλώς η ανησυχία που υπάρχει για το πως θα πορευτεί πλέον ο κατασκευαστικός τομέας μέσω της Άκτωρ, που έμεινε… ορφανός μετά τη φυγή του Δ. Κούτρα. Και ο κατασκευαστικός τομέας και αυτός των υποδομών, είναι πολύ σημαντικός για τον όμιλο…

 

Τελευταία τροποποίηση στις 17:18 - 27 Σεπ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.