ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Housemarket: Στα 13,3 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2019

09:23 - 09 Απρ 2020 | Αναλύσεις
Housemarket: Στα 13,3 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2019
Κατά 1,9% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Housemarket το 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2018, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομική έκθεση του Ομίλου για το 2019.

Αναλυτικότερα, ο Όμιλος (Καταστήματα ΙΚΕΑ) παρουσίασε πωλήσεις ποσού ευρώ 306,1 εκ. για το σύνολο του 2019 (2018: ποσό ευρώ 300,3 εκ.). Το συνολικό EBITDA έφτασε το ποσό ευρώ 40,9 εκ. (ευρώ 33,6 εκ. χωρίς την επίδραση του ΔΠΧΑ16) έναντι ποσού ευρώ 32,9 εκ. το 2018, ενώ παρουσίασε κέρδη προ φόρων ποσού ευρώ 18,1 εκ. (ευρώ 19,5 εκ. χωρίς την επίδραση του ΔΠΧΑ16) έναντι κερδών ποσού ευρώ 16,3 εκ. το 2018.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε ποσό ευρώ 13,3 εκ. (ευρώ 14,3 εκ. χωρίς την επίδραση του ΔΠΧΑ16) έναντι κερδών ποσού ευρώ 13,7 εκ. το 2018.

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, παρατίθενται τα συγκριτικά στοιχεία της χρήσης 1/1 – 31/12/2019 με την αντίστοιχη χρήση 1/1 - 31/12/2018, των ενοποιημένων αποτελεσμάτων του Ομίλου, με στόχο ο Όμιλος να αναδείξει την πραγματική εικόνα της πορείας των δραστηριοτήτων του, όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά την περίοδο αναφοράς (Τα ποσά αναφέρονται σε χιλιάδες ευρώ).

MJSFI

Το συγκρίσιμο EBITDA, EBIT και PBT του 2019 (χωρίς την επίδραση της υιοθέτησης του ΔΠΧΑ 16 από 1/1/2019) είναι ποσό ευρώ 33.604 χιλ., ευρώ 25.564 χιλ. και ευρώ 19.459 χιλ. αντίστοιχα για τον Όμιλο. Σημειώνεται ότι, το σύνολο των ενοποιημένων ιδίων κεφαλαίων που αποδίδονται στους μετόχους της μητρικής την 31/12/2019 ανέρχεται σε ποσό ευρώ 160,7 εκ., έναντι του ποσού των ευρώ 153,7 εκ. την 31/12/2018. Στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) δε συμπεριλαμβάνεται το έσοδο από αναλογούσες αποσβέσεις στα πάγια επιχορήγησης.

Στρατηγικοί Στόχοι ESG

Ενδεικτικά παραδείγματα στόχων επίδοσης για τα επόμενα έτη- που αφορούν τα ουσιαστικά θέματα της Έκθεσης Κοινωνικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018 του Ομίλου FOURLIS είναι τα ακόλουθα:

  • Δημιουργία και διανομή αξίας προς τα ενδιαφερόμενα μέρη: Διατήρηση δωρεών και χορηγιών κατ’ ελάχιστον στα ίδια επίπεδα με το 2019.
  • Κανονιστική συμμόρφωση και επιχειρηματική ηθική: Πλήρης συμμόρφωση με τη σχετική νομοθεσία, μηδενικά σημαντικά περιστατικά απάτης ή διαφθοράς.
  • Δημιουργία απασχόλησης: Αύξηση του αριθμού εργαζομένων σύμφωνα με τα επιχειρησιακά πλάνα του Ομίλου.
  • Προάσπιση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Διατήρηση των μηδενικών περιστατικών παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον Όμιλο.
  • Επένδυση στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων: Εκπαίδευση και ανάπτυξη εργαζομένων με στόχο τη συνεχή βελτίωση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων τους, τόσο για την προσωπική τους ανάπτυξη όσο και για την επίτευξη των στόχων του Ομίλου. Ετήσια Οικονομική Έκθεση χρήσης από 1/1/2019 έως 31/12/2019 23
  • Ενεργή και υπεύθυνη κοινωνική προσφορά: Επέκταση των προγραμμάτων ενεργής και υπεύθυνης κοινωνικής προσφοράς του Ομίλου, με στόχο να επωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότερες κοινωνικές ομάδες.
  • Συμμόρφωση, σήμανση και υπεύθυνη επικοινωνία προϊόντων: Διατήρηση επιπέδου πλήρους συμμόρφωσης με κανονισμούς και εθελοντικούς κώδικες που αφορούν τη σήμανση και την υπεύθυνη επικοινωνία προϊόντων.
  • Διασφάλιση υγείας και ασφάλειας πελατών και επισκεπτών: Διατήρηση μηδενικών περιστατικών μη συμμόρφωσης με κανονισμούς και εθελοντικούς κώδικες που αφορούν θέματα υγιεινής και ασφάλειας πελατών και επισκεπτών.
  • Προάσπιση της υγείας, ασφάλειας και ευεξίας των εργαζομένων: Μείωση του ποσοστού τραυματισμών, επαγγελματικών ασθενειών, χαμένων ημερών εργασίας και αδικαιολόγητων απουσιών.
Τελευταία τροποποίηση στις 09:31 - 09 Απρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.