• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Forthnet: Έσοδα €262,8 εκατ. το 2019

21:15 - 30 Απρ 2020 | Αναλύσεις
Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα της Forthnet για το 2019, ανήλθαν στα €262,78 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2018 κατά -5,9% εξαιρούμενης της επίδρασης των εσόδων που σχετίζονται με την θυγατρική Forth-CRS που πουλήθηκε κατά το 2018.

Τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σταθερά, ενώ ο τομέας της διαφήμισης ενισχύθηκε κατά 5,8%.

Το EBITDA του 2019 ανήλθε στα €36,4 εκατ., έναντι €42,3 εκατ. του 2018. Εξαιρούμενης της επίδρασης στο EBITDA των αποτελεσμάτων από την Forth-CRS, η μείωση θα ήταν 8,6%.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός στις 31 Δεκεμβρίου 2019 ανέρχεται σε €256,1 εκ. αποτελεσμάτων της για την περυσινή χρήση.

Στο τέλος του Δεκεμβρίου του 2019 οι συνολικές συνδρομές ήταν 893 χιλ., οι μοναδικοί πελάτες 661 χιλ. ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU έκλεισαν στις 539 χιλιάδες. Η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 457 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η εταιρεία, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, διατήρησε τη στρατηγική της θέση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης και του premium αποκλειστικού περιεχομένου, ειδικά και με την εξασφάλιση της EuroLeague μέχρι το 2023, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε τις επιδόσεις της στην παροχή υπηρεσιών broadband όπου πια κινείται με αναπτυξιακούς όρους σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία αριθμεί 893 χιλιάδες συνδρομές, εξυπηρετώντας 661 χιλιάδες μοναδικούς πελάτες, 551 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 457 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Οι επιδόσεις αυτές καταγράφονται τη στιγμή που η πελατειακή βάση στη συνδρομητική τηλεόραση συνεχίζει να επηρεάζεται από την υπέρ φορολόγηση των τελικών καταναλωτών και του κλάδου, καθώς και από τις στρεβλώσεις που δημιουργούνται στην αγορά, με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες, χωρίς να υπόκεινται στα ανάλογα φορολογικά βάρη.

Παράλληλα, τα έσοδα της Forthnet από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν οριακά σταθερά με ταυτόχρονη ενίσχυση στο τομέα της διαφήμισης (+5,8%) όπου η εταιρεία αυξάνει το μερίδιο αγοράς της.

Σημειώνεται πως η Forthnet προετοιμάζεται για την είσοδο της, το καλοκαίρι του 2020, στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία,

Σε ό,τι αφορά τον εν εξελίξει διαγωνισμό, η Forthnet και η διοίκησή της υποστηρίζουν πλήρως τη διαδικασία ανεύρεσης επενδυτή για τα exposures των δανειστριών τραπεζών, όχι μόνο καλύπτοντας όλα τα σχετικά αιτήματα ενημέρωσης που δέχονταν μέσω των συμβούλων των τραπεζών, αλλά και με ενεργητική προσέγγιση και ενημέρωση πιθανών υποψήφιων επενδυτών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Για ακόμη μία χρονιά, και το 2019, αποδείξαμε την ανθεκτικότητά μας παρά τις αντίξοες συνθήκες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Καταφέραμε, να διατηρήσουμε τη στρατηγική μας θέση στην αγορά του Pay TV και στο premium αποκλειστικό περιεχόμενο, ειδικά μετά την ανανέωση της συνεργασίας μας με την EuroLeague μέχρι και το 2023 ενώ ταυτόχρονα βελτιώσαμε τις επιδόσεις μας στην παροχή υπηρεσιών broadband όπου πια κινούμαστε με αναπτυξιακούς όρους.

Ταυτόχρονα, με βάση τη συμφωνία MVNO που υπογράψαμε το καλοκαίρι του 2019, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να προσφέρουμε και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία.

Τέλος, όλο αυτό το διάστημα, υποστηρίζουμε πλήρως τη διαδικασία ανεύρεσης επενδυτή για τα exposures των δανειστριών τραπεζών μας, όχι μόνο καλύπτοντας όλα τα σχετικά αιτήματα ενημέρωσης που δεχόμασταν μέσω των συμβούλων των τραπεζών μας, αλλά και με ενεργητική προσέγγιση και ενημέρωση πιθανών υποψήφιων επενδυτών».

Πρόσφατες Εξελίξεις

Η Εταιρεία από την πρώτη στιγμή που εκδηλώθηκε η κρίση της πανδημίας COVID-19, ανέπτυξε μια σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων με στόχο τόσο την προστασία της υγείας των εργαζομένων της και του κοινωνικού συνόλου, όσο και την διαφύλαξη της αδιάλειπτης παροχής αξιόπιστης επικοινωνίας και ποιοτικής ψυχαγωγίας για όλους τους συνδρομητές της. H εταιρεία έχει λάβει, όλα τα απαραίτητα αλλά και επιπλέον μέτρα προφύλαξης και προστασίας και έτσι το 90% των εργαζομένων της ακολουθεί πρόγραμμα τηλε-εργασίας, ενώ εφαρμόζονται μέτρα προστασίας και για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Nova αλλά και για τους συνεργάτες του δικτύου τεχνικής υποστήριξης. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην αυξημένη κίνηση του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου και να εξυπηρετήσει τα περισσότερα από 600.000 νοικοκυριά και 40.000 επιχειρήσεις και φορείς που είναι πελάτες της.

Την ίδια στιγμή, υλοποίησε την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι. Μένουμε Παρέα» ενώ στηρίζει το #DigitalSolidarityGR την πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και από τις 20 Μαρτίου 2020 παρέχει σε όλους τους συνδρομητές της δυνατότητα για απεριόριστες κλήσειςπρος κινητά και θέαση των καναλιών Novacinema, χωρίς επιπλέον χρέωση. Παράλληλα, προσφέρει extra τηλεοπτικό πρόγραμμα ενώ και η streaming υπηρεσία Novaflix, είναι πλέον διαθέσιμη και στη μεγάλη οθόνη μέσω της νέας εφαρμογής για Android TV. Την ίδια στιγμή παρέχει 5% έκπτωση στην υπηρεσία Nova Energy και οικονομικές διευκολύνσεις σε ευπαθείς ομάδες, ενώ έχει ενισχύσει τα κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας και ιδιαίτερα τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης μέσω live chat.

Η εταιρεία ετοιμάζεται για την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO). Με την παροχή των εν λόγω υπηρεσιών η Εταιρεία θα προσφέρει συνολική κάλυψη των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού για ψυχαγωγία και επικοινωνία.

H Εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας της με την EuroLeague και έτσι η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports μέχρι και το 2023.

Η Εταιρεία προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης – πλαίσιο για το ΣΥΖΕΥΞΙΣ

ΙΙ. Η Forthnet είναι ένας από τους επιλεγμένους αναδόχους που έχουν υπογράψει τις «συμφωνίες πλαίσιο», σε 4 από τις 8 αυτές Νησίδες (Αττική, Ανατολική Μακεδονία & Θεσσαλονίκη, Θράκη Βόρειο Αιγαίο & Δωδεκάνησα, και Δυτική Μακεδονία και Ανατολική Κρήτη).

Σύμφωνα με ενημέρωση του συμβούλου των τραπεζών, Nomura International plc. προς την Εταιρεία, τον Απρίλιο του 2020 η United Group ξεκίνησε αποκλειστικές διαπραγματεύσεις επί της πρότασης που έχει υποβάλει προς τις Τράπεζες Εθνική, Alpha, Πειραιώς και Αττικής αναφορικά με τα ανοίγματά τους (exposures) έναντι της Εταιρείας και της θυγατρικής της Forthnet Media A.E., με σκοπό την υπογραφή των συμβατικών κειμένων για τη συναλλαγή. Η πρόταση τελεί υπό όρους και η διαδικασία αξιολόγησής της εναπόκειται στις Τράπεζες, χωρίς συμμετοχή της Εταιρείας στη διαδικασία αυτή.

 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman